🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43371.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید Nearby گوگل ارتباط آفلاین و به اشتراک گذاری رسانه ها را ممکن می سازد

در IO 2017 بود که گوگل در رابطه با API تکنولوژی جدید خود یعنی Nearby صحبت کرد و از قابلیت های آن سخن گفت؛ دست یابی به ارتباط سریع و رمزنگاری شده و ارتباط آفلاین و ...

در IO 2017 بود که گوگل در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رابطه با API تکنولوژی جدید خود یعنی Nearby صحبت کرد و از قابلیت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های آن سخن گفت؛ دست یابی به ارتباط سریع و رمزنگاری شده و ارتباط آفلاین و نظیر به نظیر از جمله اهداف Nearby به شمار می روند. امروز گوگل آخرین ورژن (نسخه 2.0) این ابزار را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده تا آن را با اپلیکیشن های خود یکپارچه سازند.

Nearby از ترکیب وای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فای، بلوتوث LE و بلوتوث معمولی برای پیدا کردن دستگاه های نزدیک و اتصال به آن ها استفاده می نماید. با این حال - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نیازی نیست با استفاده از وای فای به کانکشن خاصی متصل باشید و یا از اتصال داده تلفن همراه خود استفاده نمایید.

در صورتی که هیچ شبکه ای در دسترس نباشد، انتقال یا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - استریم اطلاعات توسط - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کاربران از دستگاه (و یا به دستگاه) خود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آسان تر می شود. با کنار گذاشتن مشکلاتی مانند اتصال ضعیف و یا نوسان سرعت، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - Nearby به لطف استفاده از بهترین قابلیت های این استاندارد ارتباطی قادر به ایجاد ارتباطات با پهنای باند بالا، قابل اعتماد و رمزنگاری شده است.

از API جدید گوگل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می توان استفاده های مختلفی کرد؛ در ایستگاه های مترو می توان از آن برای ارسال یک پیام به منظور اطلاع دادن تأخیر قطار به مسافران بهره برد، Nearby را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به عنوان یک هاب رسانه ای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - استفاده کرد تا مردم از طریق آن بتوانند به استریم موسیقی و ویدیو بپردازند و یا با استفاده از این تکنولوژی به سادگی و بدون نیاز به اینترنت یک مرکز گفتگو را در محل های عمومی ایجاد کرد.

Weather Channel این ویژگی را در اپلیکیشن خود پیاده سازی کرده تا بتواند وضعیت آب و هوا را فوراً در اختیار کسانی قرار دهد که به اتصال داده قوی دسترسی ندارند. در همین خصوص Hotstar قادر است بدون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نیاز به اینترنت رسانه ها را از طریق اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به اشتراک بگذارد.

GameInsight نیز با استفاده از این تکنولوژی می تواند تمام بازی ها را به طور آفلاین اجرا کند. ولی متأسفانه اپلیکیشن رزرو پارکینگ مخصوص گوگل بر مبنای Nearby که در کنفرانس I/O رونمایی شد هنوز توسعه داده نشده و همچنان منتظر معرفی آن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هستیم.

- تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone