🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43374.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

زبان فارسی به نسخه iOS کیبورد گوگل اضافه شد؛ با آپدیت جدید آشنا شوید

با وجود اینکه خیلی از دارندگان آی دیوایس ها از کیبورد رسمی اپل برای انجام کارهایشان استفاده می کنند اما کمپانی گوگل با آپدیت های گوناگون Gboard سعی دارد تا این اپلیکیشن را هم که ...

با وجود اینکه خیلی از دارندگان آی دیوایس ها از کیبورد رسمی اپل برای انجام کارهایشان استفاده می کنند اما کمپانی گوگل با آپدیت های گوناگون Gboard سعی دارد تا این اپلیکیشن را هم که سال گذشته به انتشار رسید به گزینه خوبی برای سیستم عامل iOS تبدیل کند.

ساعاتی پیش گوگل بروزرسانی جدیدی را برای ورژن iOS کیبورد رسمی Gboard منتشر کرد که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با توجه به اطلاعات به دست آمده، حالا با آن می توانید به گوگل پلی و یوتوب از طریق خود کیبورد دسترسی داشته باشید. برای این کار کافیست روی دکمه G کلیک نموده و به بخش های گفته شده بروید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

طبیعتا این روش خیلی ساده تر از اشتراک گذاری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مکان یا ویدیوها با عوض کردن اپلیکیشن است. دیگر ویژگی اضافه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شده به آپدیت 1.8 برنامه Gboard - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قابلیتی به نام Ink بوده که به واسطه آن می توانید هرچیزی که خواستید را نقاشی کرده و به سرعت برای بقیه بفرستید.

جدا از این ها زبان های فارسی، عربی و عبری هم به اپلیکیشن اضافه گشته اند. اینکه ویژگی های بالا چه زمانی به نسخه اندروید می آیند همچنان مشخص نیست اما کسانی که آیپد یا آیفون دارند همین الان با آپدیت جدید می توانند از قابلیت های جدید Gboard استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone