🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43367.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شرکت AMD بالاخره کارت های گرافیک حرفه ای Radeon RX Vega را معرفی کرد

شرکت AMD که طی سال های اخیر بیشتر به بازار کارت های گرافیک ارزان قیمت توجه داشت، حالا دوباره وارد عرصه بزرگان شده است. امروز بالاخره پس از حجم زیادی از شایعات و اخبار، این ...

شرکت AMD که طی سال های اخیر بیشتر به بازار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کارت های گرافیک ارزان قیمت توجه داشت، حالا دوباره وارد عرصه بزرگان شده است. امروز بالاخره پس از حجم زیادی از شایعات و اخبار، این کمپانی از GPU های حرفه ای مبتنی بر معماری Vega پرده برداشت.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

خانواده محصولات Radeon RX Vega با قابلیت های متعددی خود، توان عملیاتی در هر سیکل کلاک و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پهنای باند حافظه به ازای هر پین را در مقایسه با نسل قبلی کارت های رادئون، به دو برابر افزایش داده و با نمونه های قدرتمند انویدیا به رقابت می پردازند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

البته شرکت AMD اطلاعات بنچمارک این کارت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های گرافیکی را در شرایط مختلف ارائه نکرده و فقط عملکرد پایه آنها را شرح داده است. به عنوان مثال قوی ترین مدل از این خانواده می تواند بسیاری از بازی های سنگین کنونی را با حداقل نرخ 53 فریم بر ثانیه روی مانیتورهای عریض با رزولوشن 1440p اجرا نماید، در حالی که این رقم در GTX 1080 انویدیا به طول میانگین 45 فریم بر ثانیه است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

ارزان ترین کارت گرافیک حرفه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ای AMD، مدل Radeon RX Vega 56 است که 399 دلار قیمت دارد (عدد انتهای نام، تعداد واحدهای پردازشی را نشان می دهد). پس از آن مدل Vega 64 Air Cooled با 64 واحد پردازشی و فَن خنک کنده با قیمت 499 دلار عرضه می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شود. هرکدام از این دو مدل به همراه بسته هدیه مخصوص AMD با 100 دلار افزایش قیمت به فروش - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می رسند، ضمن اینکه نسخه ویژه RX Vega 64 با سیستم خنک سازی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مایع و بسته ویژه هم 699 دلار قیمت دارد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

خانواده کارت های - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گرافیک جدید AMD از دو - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هفته دیگر یعنی 14 آگوست برابر با 23 مرداد ماه وارد بازار خواهند شد. در جدول زیر می توانید مشخصات کامل این سه محصول جدید و مقایسه آنها با پرچمدار قبلی این شرکت یعنی Radeon R9 Fury X را مشاهده کنید.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone