🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29240.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

دو سوم از آنتی‌ویروس‌های اندرویدی بلا استفاده هستند

موسسه امنیتی AV-Comparatives به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه بررسی آنتی ویروس ها اخبار ناامیدکننده برای کاربران اندروید دارد. بر اساس تست های پیچیده و سخت گیرانه این موسسه دو سوم از اپ های ...

موسسه امنیتی AV-Comparatives به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه بررسی آنتی ویروس ها اخبار ناامیدکننده برای کاربران اندروید - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - دارد. بر اساس تست های پیچیده و سخت گیرانه این موسسه دو سوم از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - اپ های آنتی ویروس اندروید هیچ کار خاصی انجام نمی دهند.

این سایت به صورت منظم کارایی برنامه های امنیتی را تست می کند که هدف از آن کمک به کاربران در تمایز بین اپ های کارآمد و بلااستفاده و در نهایت انتخاب بهترین گزینه عنوان شده است. AV-Comparatives در جدیدترین تست خود ۲۵۰ اپ آنتی ویروس اندروید را بررسی کرده و نتیجه آن حاکی از این است که ۱۷۰ مورد از آنها حتی پایین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - ترین الزامات امنیتی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - این سایت را هم فراهم نکرده و عملا کار خاصی انجام نمی دهند. تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران

در این بین کمتر از ۸۰ اپ قادر به شناسایی حداقل ۳۰ درصد بدافزارهای اندرویدی بدون هشدارهای اشتباه بوده اند. تعداد زیادی از آنها نه تنها قادر به شناسایی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - بدافزارها نبوده اند بلکه اپ های سالم و محبوب را هم به عنوان بدافزار شناسایی کرده اند.

این ناکارآمدی تا حد زیادی ناشی از عدم اسکن کد اپلیکیشن ها بوده است. به عبارت دیگر بسیاری از این به ظاهر آنتی ویروس ها بر اساس لیست های سیاه قدیمی و مشکوک کار کرده و در صورتی که نام پکیج (برای مثال com.facebook) شبیه اپ های معتبر به نظر برسد، آنها را به عنوان بدافزار شناسایی نمی کنند.

البته تعداد آنتی ویروس اندروید معتبر نظیر کسپرسکی لب، مک آفی، آواست، AVG، ترند میکرو و سیمنتک از این تست سربلند بیرون آمده اند اما تعدادی از این اپ ها مثل Virus Shield به جز نمایش یک نوار در حال پر شدن که ظاهرا به معنی اسکن سیستم است، هیچ کار دیگری انجام نمی دهد.

برای مشاهده لیست کامل اپ های قبول یا رد شده در تست ۲۰۱۹ AV-Comparatives - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone