🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26361.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ابداع سیستم دوربین عمق سنج جدید با الهام از چشمان عنکبوت

ربات ها و گجت های مختلف هر روز بیشتر از گذشته به زندگی ما ورود پیدا می کنند و در نتیجه لازم است که توانایی دیدن آنها به شکل سه بعدی نیز بهبود داده شود ...

ربات ها و گجت های مختلف هر روز بیشتر از گذشته به زندگی ما ورود پیدا می کنند و در نتیجه لازم است که توانایی دیدن آنها به شکل سه بعدی نیز بهبود داده شود اما همانطور که در تلفن های هوشمند دیده اید، دوربین های عمق سنج در برهه کنونی حجیم و بزرگ هستند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - و به همین خاطر دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که شاید رویکرد مورد استفاده توسط عنکبوت ها برای تشخیص فاصله شان تا طعمه بتواند آنها را در بهبود این تکنولوژی یاری دهد.

چشم های متعدد عنکبوت ها به جای آنکه عکس هایی با اختلاف اندک را از یک سوژه بگیرد و آن عکس ها را پردازش کند عملکردی شبیه به یک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - سیستم عمق سنج را از خود به نمایش می گذارند. هر کدام - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - از این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - چشم ها چندین لایه با رتینای شفاف دارد که فضای پیش رو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - را بسته به فاصله جانور تا آنها با سطح معینی از تاری می بینند. اختلاف تاری ناشی از مشاهده یک منظره که ناشی از وجود لایه های مختلف در چشمان این بندپاست در سیستم عصبی بسیار کوچک آن مقایسه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - می شود و در نهایت برآورد دقیقی از مسافت پیش رو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - با استناد به این اطلاعات صورت می گیرد.

حال محققان دانشگاه هاروارد با الهام از این مکانیزم نوعی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - سیستم دوربین عمق سنج بسیار پیشرفته را ساخته اند که می تواند بدون نیاز به اجزای اپتیکال مرسوم عمق را تشخیص دهد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان

متا لنز ساخته شده توسط پروفسور فدریکو کاپاسو (مهندس برق) و همکارانش میتواند یک تصویر ورودی را در قالب دو عکس مشابه به هم با سطح تاری متفاوت تشخیص دهد (درست کاری که چشمان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - عنکبوت انجام می دهد). این عکس ها در ادامه با استفاده از الگوریتمی مقایسه می شوند و پس از اندک زمانی، تصویر نهایی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - با محاسبه کامل عمق زمینه ارائه می شود.

این فرایند از آنجا که به سخت افزار و قدرت کامپیوتری کمی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - نیاز دارد بسیار مقرون به صرفه است و در فضایی کوچک قابل انجام خواهد بود: سیستمی که در این آزمایش مورد استفاده قرار گرفت تنها ۳ میلیمتر اندازه داشت.

این یعنی سیستم دوربین عمق سنج جدید محققان هاروارد را نتنها - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - در ماشین های خودران و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - ربات های صنعتی که در گجت های کوچک و اقلام هوشمند خانگی نیز میتوان به کار گرفت اما احتمالا به این زودی ها جایگزین Face ID نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone