🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15297.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

معاون دادستان کشور: بازگشت سامسونگ و ال جی به کشور ممنوع است

معاون قضایی دادستان کل کشور در برنامه بازدید از خطوط تولید گروه صنعتی انتخاب اعلام کرد دو شرکت سامسنگ و الجی در شرایط سخت مردم را تنها گذاشتند و ایران در حوزه قضایی اجازه نخواهد ...

معاون قضایی دادستان کل کشور در برنامه بازدید از خطوط تولید گروه صنعتی انتخاب اعلام کرد دو شرکت سامسنگ و الجی در شرایط سخت مردم را تنها گذاشتند و ایران در حوزه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - قضایی اجازه نخواهد داد که این نوع شرکت ها بخواهند به کشور بیایند.

«سعید عمرانی» در برنامه بازدید از خطوط تولید گروه صنعتی انتخاب در اصفهان، در پاسخ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - به سوالی در خصوص برگشت شرکت ال جی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - و سامسونگ به بازار لوازم خانگی ایران با اشاره - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - به سیاست های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - اقتصاد مقاومتی گفت: «این دو شرکت در شرایط - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - سخت مردم را تنها گذاشتند و در حوزه قضایی ما اجازه نمی‌دهیم این نوع شرکت‌ها بخواهند به کشور بیایند و به طور حتم امکان فعالیت برای این دو برند در کشور ما وجود نخواهد داشت.»

عمرانی با بیان اینکه تولیدکنندگان ایرانی با طراحی، مهندسی، ساخت، قالب‌زنی، قطعه‌سازی در حوزه لوازم خانگی به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌اند، تاکید کرد که از نظر او محصولات ایرانی حالا به پای کیفیت محصولات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - خارجی رسیده است: «اگر برند محصولات ایرانی را با یک برند معروف خارجی تغییر دهند قطعا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - باورمان می‌شود که این محصول خارجی است.»

وی ادامه داد: «سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر این مبناست که در شرایطی که دشمن ناچار به عقب‌نشینی شده، به خطرانداختن دستاوردهایی که در دوران تحریم‌حاصل شده، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - اقدامی نادرست است.» عمرانی تصریح کرد: «از منظر حقوقی دو برند لوازم خانگی خارجی در شرایط سختی کشور را ترک کردند البته اقدام خوبی بود زیرا در صورت ادامه حضور و فعالیت آن ها در ایران، هیچگاه شاهد پیشرفت فعلی کارخانه های ایرانی نبودیم.»

عمرانی باور دارد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - که شرکت‌های خارجی جایی در کشور ما ندارند. او با تاکید بر این ایده گفت که کارگران و مهندسان ایرانی نشان دادند به مراتب از رقبای خارجی خود عملکرد مبتنی دانش و به مراتب قوی‌تری دارند: «ما نیز در قوه قضائیه به هیچ یک از محصولاتی که نمونه داخلی دارد، اجازه ورود به کشور را نخواهیم داد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - و با متخلفان برخورد خواهد شد.»

چندی پیش بود که سامسونگ و الجی در بخش لوازم خانگی اعم از وسایل صوت و تصویری و خانه و آشپزخانه تقریبا از ایران خارج شدند و بسیاری از فروشگاه‌های نمایندگی مرتبط با این دو برند تبدیل به برندهای ایرانی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - با نام جی پلاس و سام سرویس شدند، دو برند ایرانی که ادعا می‌کنند با دانش و تجربه و همکاری دراز مدتی که با شرکت‌های کره‌ای داشته‌اند توانسته‌اند تکنولوژی‌های مشابه آن را در کشور تولید کنند.

صحبت‌های عمرانی به معنی عدم تجارت جهانی ایران با برندهای خارجی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - است و سیاست عدم اجازه ورود محصولات خارجی به کشور در صورت تولید آن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - محصول در ایران، سیاستی است که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - بسیاری از کارشناسان اقتصادی آن را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - در دراز مدت به ضرر بازار در کشور می‌دانند. این اتفاق در صنایع مختلفی رخ داده و نتایج چندان خوبی در برنداشته و حال به نظر می‌رسد دامنه آن به لوازم خانگی هم رسیده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ صحبت‌های خود را در این مورد در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone