🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15298.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

میمونی که با ایمپلنت مغزی نیورالینک، بازی کامپیوتری می‌کند [تماشا کنید]

نیورالینک شرکت آمریکایی «ایلان ماسک» که در زمینه فناوری عصبی و توسعه واسط مغز و رایانه فعالیت دارد به تازگی ویدیویی را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرده که در آن میمونی تنها با استفاده ...

نیورالینک شرکت آمریکایی «ایلان ماسک» که در زمینه فناوری عصبی و توسعه واسط مغز و رایانه فعالیت دارد به تازگی ویدیویی را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرده که در آن میمونی تنها با استفاده از ذهن خود در حال حرکت دادن مکان‌نما و انجام بازی ویدیویی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نوشهر استان مازندران - است.

راوی ویدیو عنوان می‌کند که حدود شش هفته قبل از ضبط این ویدیو،  نیورالینک موفق به قرار دادن یک ایمپلنت مغزی در «پیجر» میمون ۹ ساله‌ این ویدیو شده است. در ابتدا به او آموختند که با جوی‌ استیک‌ چگونه بازی کامپیوتری را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نوشهر استان مازندران - انجام دهد و در مقابل به عنوان جایزه، می‌تواند از نی فلزی قرار گرفته اسموتی موز بنوشد.

در حالی که او مشغول انجام بازی بود، دستگاه اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نوشهر استان مازندران - را در مورد اینکه فعالیت کدام سلول‌های عصبی او منجر به یادگیری و انجام حرکات می‌شود، ضبط کرد. پس از یادگیری الگوها، محققان جوی استیک مورد استفاده را از رایانه جدا کردند. در ادامه، میمون فقط با استفاده از ذهن خود و بدون جوی استیک به بازی ادامه می‌دهد.

ایلان ماسک در توییتر خود در این رابطه عنوان می‌کند:

«اولین محصول نیورالینک به کسی که فلج است این امکان را می‌دهد تا سریعتر از شخصی که از انگشت شست خود استفاده می‌کند با گوشی کار کند.»

وی در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که نسخه‌های بعدی این محصول می‌تواند از نیورالینک‌های قرار گرفته در مغز استفاده کنند تا به به نرون‌های عصبی بدن سیگنال نیز ارسال کند، بنابراین با این روش افرادی که دچار پاراپلژی‌ یا فلج کامل هستند بتوانند مجددا راه بروند.

همچنین ماسک در سال ۲۰۱۹ عنوان کرده بود که یک میمون با استفاده از مغز خود و ایمپلنت‌های نیورالینک موفق شده است با کامپیوتر کار کند. از آن زمان به بعد شاهد آزمایشات فناوری نیورالینک در خوک‌ها بوده‌ایم و اکنون ماسک درباره تاثیر این فناوری روی افراد فلج صحبت می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone