🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15299.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛‌ بازگشت قدرتمند سوپرسل

شنیدن اسم سوپرسل مساوی است با به یاد آوردن اسم بازی‌های معروفی مثل Clash of Clans ، Clash Royale و Brawl Stars که هر کدام طرفداران زیادی دارند اما اگر بخواهیم رو راست باشیم،‌ سوپرسل ...

شنیدن اسم سوپرسل مساوی است با به یاد آوردن - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اسم بازی‌های معروفی مثل Clash of Clans ، Clash Royale و Brawl Stars که هر کدام طرفداران زیادی دارند اما اگر بخواهیم رو راست باشیم،‌ سوپرسل بیشتر محبوبیتش را مدیون کلش آو کلنز و طرفداران پر و پا قرصش است.

خلاصه سوپرسل که موفقیت کلش آو کلنز به مذاقش خوش آمده بود، بازی‌های بعدی را هم با شباهتی نسبی ساخت و به نظر می‌رسد که قصد دارد این کار را ادامه بدهد زیرا در همین هفته - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اعلام کرد که سه بازی کلش دیگر را هم در دست ساخت دارد که با نام‌های Clash Quest ،‌ Clash Mini و Clash Heroes عرضه خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

حالا - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که حرف از کلش آو کلنز شد، خالی از لطف نیست که بدانید زمان آپدیت بعدی که در - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بهار ۲۰۲۱ منتشر می‌شود نزدیک است و به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، سیستم سطح‌بندی بازی اصلاح می‌شود زیرا در حالت فعلی بازیکنان سطح پایین‌تر - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به راحتی توسط بازیکنان کلن‌های - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سطح بالاتر مغلوب می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

مسابقات سال گذشته‌ی کالاف دیوتی موبایل با جایزه‌ی یک میلیون دلاری‌اش حسابی سر و صدا کرد و به نظر می‌رسد  حالا نوبت به مسابقات سال جدید رسیده است. کالاف دیوتی در کانال یوتیوب خود ویدیویی منتشر کرده که نشان می‌دهد امسال - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هم مسابقات قهرمانی برگزار - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خواهد شد اما فعلا چیزی از جزئیات و جوایز آن نمی‌دانیم.

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

بازی پابجی موبایل هم آپدیت جدیدی ارائه کرده که علاوه بر نقشه‌ی جدیدش با نام KARAKIN برخی از مکانیسم‌های بازی را هم اصلاح کرده و با ایجاد امکان نفوذ گلوله در دیوارهای کم ضخامت و تغییرات در زون، گیم‌پلی را به سوی استراتژی بیشتر سوق می‌دهد.

A Way To Smash

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

  • بازی آفلاین است

هر چند که در بین عناوین تازه منتشر شده بازی A - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - Way To Smash خیلی اسم جذابی ندارد اما چنان گیم‌پلی جذاب و اعتیادآوری دارد که نمی‌شود از آن گذشت. بازی از این قرار است که باید با ضربه زدن روی صفحه، دشمنان را در هم بشکنید اما همین کار ساده را باید با نظم و ترتیب به خصوصی انجام بدهید وگرنه دشمنتان شما را زمین می‌زند.

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

A Way To Smash: Puzzles and Strategy Destruction‏

سازنده: NoTriple-A Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 47 مگابایت زبان:

The Wake

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

  • بازی آنلاین است

سه‌گانه‌ی Guilt در این هفته با انتشار بازی The Wake کامل شد. در این بازی هم همانند بازی‌های قبلی مجموعه باید یک سری از پازل‌ها را حل کنید تا آلبوم خاطرات خانوادگی کم کم معنا پیدا کند و رمزهای درون آن آشکار شوند. - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این بازی واقعا یک شاهکار هنری است که - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جوایز متعددی را هم از آن خود کرده.

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

The Wake‏

سازنده: Zero Rock Entertainment, Inc. قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 277.7/84 مگابایت زبان:

Core Defense

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

  • بازی آفلاین است

این بازی هنوز در مرحله‌ی دسترسی زودرس قرار دارد اما قطعا لایق آن هست که یکی از بهترین - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بازی‌های هفته نامیده شود. بازی Core - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - Defense طراحی گرافیکی ساده‌ای دارد اما گیم‌پلی آن به لطف افزودن مکانیسم‌های سبک روگ‌لایک به گیم‌پلی، جان تازه‌ای پیدا کرده و از پرتگاه تکرار در سبک دفاع از قلعه نجات یافته.

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

Core Defense

سازنده: ehmprah‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24 مگابایت زبان:

wonderbox

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

  • بازی آنلاین است

بازی wonderbox یکی از خلاقانه‌ترین ایده‌ها در میان بازی‌های منتشرشده در این هفته است. این بازی که سبکی - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ماجراجویانه دارد در تمام مدت گیم‌پلی برای شگفت زده کردن بازیکنان چیزی در آستین دارد اما جذاب ترین بخش آن،‌ Creator Mode است که به شما - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اجازه می‌دهد بازی خودتان را بسازید و تمام جزئیات از شخصیت اصلی تا دشمنان و مراحل را خودتان مشخص کنید.

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

Wonderbox

سازنده: AQUIRIS GAME STUDIO LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1100 مگابایت زبان:

Battery Boy‏

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

  • بازی آنلاین‌ و آفلاین است

بازی قبلی یکی از خلاقانه‌ترین ایده‌ها بود چون Battery Boy‏ هم خلاقیت جالبی به خرج داده. این بازی در سبک رانر و آرکید ساخته شده و مثل تمام بازی‌های این سبک شما باید کاراکتر را کنترل کنید تا موانع - تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - یک مسیر بی انتها را پشت سر بگذارد اما نکته‌ی جالب این است که گیم‌پلی با توجه به درصد باتری شما تغییر می‌کند و این یعنی یک تنوع بی نظیر.

تعمیرات مایکروفر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

Battery Boy‏

سازنده: Petricore, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 288/88 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جام نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر آیا احیانا شما منصوریه تربت حیدریه تعمیر دارید
پاسخ: بله در منصوریه شهر تربت حیدریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone