🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15303.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد ضعیف گوشی Legion Duel 2 لنوو در تست مقاومت [تماشا کنید]

لنوو از گوشی گیمینگ Legion Duel 2 به عنوان برگ برنده خود در مقابل سایر رقبا یاد کرده بود. حالا «زک نلسون» از کانال «JerryRigEverything» که پیش از این تست مقاومت گوشی ایسوس راگ فون ...

لنوو از گوشی گیمینگ Legion Duel 2 به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - عنوان برگ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - برنده خود در مقابل سایر رقبا یاد کرده بود. حالا «زک نلسون» از کانال «JerryRigEverything» که پیش از این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - تست - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - مقاومت گوشی ایسوس راگ فون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - ۵ را به اشتراک گذاشته بود، این موبایل را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - نیز مورد بررسی قرار داده است. درست مانند راگ فون ۵، گوشی گیمینگ لنوو هم در مقابل این تست، عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد.

شاید کاربران پیش از این، از گوشی تازه معرفی شده Legion Duel 2 لنوو انتظار زیادی داشتند اما تست مقاومت آن مشخص می‌کند موبایل گیمینگ لنوو در مقابل خم شدن بسیار آسیب‌پذیر است.

درست مانند تست‌های قبل زک نلسون، ابتدا کار را با تست مقاومت نمایشگر در برابر خط و خش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - آغاز می‌شود. همان‌طور که در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در مورد تست مقاومت مشاهده می‌کنید، نمایشگر  - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - Legion Duel 2 در سطح ۶ به سختی دچار خش می‌شود و در سطح ۷ شیارهای عمیق‌تری روی نمایشگر دستگاه ایجاد می‌شود. کناره‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - گوشی از جنس فلز ساخته شده و دوربین سلفی پاپ آپ دارای محافظ شیشه‌ای است.

در حین انجام تست مقاومت، زک به این موضوع اشاره می‌کند که دوربین پاپ‌آپ به خوبی درقسمت تحتانی نمایشگر جای گرفته و فقط موقع گرفتن عکس از محفظه خود بیرون می‌آید، بنابراین هنگام پرت شدن از ارتفاع دچار شکستگی نخواهد شد.

در مرحله بعد، نمایشگر موبایل لنوو در معرض حرارت قرار می‌گیرد. صفحه‌نمایش گوشی Legion Duel 2 حدود ۳۳ ثانیه مقاومت خود را حفظ می‌کند تا اینکه پس از آن پیکسل‌ها کم کم آسیب می‌بینند. به شکلی که دیگر به صورت کامل قابل بهبود نیستند.

پس از آن نوبت به مهمترین قسمت تست - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - مقاومت یعنی تست خمش می‌رسد. با این وجود که Legion Duel 2 از سیستم خنک‌ کننده دوگانه توربو بهره می‌برد، به نظر می‌رسد لنوو برای مقاوم‌سازی گوشی و سیستم داخلی آن چاره اندیشی نکرده باشد. Legion Duel 2 خیلی راحت‌تر از راگ فون ۵ و تنها با کمی خم کردن گوشی آسیب بسیار جدی می‌بیند و از وسط به دو قسمت تقسیم می‌شود. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - نظر می‌رسد خطوط آنتن قرار گرفته در دو طرف گوشی که به صورت متقارن به سمت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - پایین کشیده شده‌اند از نقاط ضعف گوشی هستند و باعث می‌شوند این موبایل از مقاومت خوبی برخوردار نباشد. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - در پایان، موبایل لنوو با کمی فشار بیشتر به سه قسمت تقسیم می‌شود، هرچند شیشه جلوی گوشی هنوز سالم است.

با این وجود به نظر می‌رسد اگر طبق عادت گوشی را در جیب شلوار جین خود قرار می‌دهید، شاید بهتر است از خرید گوشی گیمینگ Legion Duel - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قوچان استان خراسان - 2 صرف نظر کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone