🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24597.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نیکون D780 معرفی شد؛ محبوب ترین دوربین فول فریم DSLR نیکون

نیکون این هفته در نمایشگاه CES 2020 که در لاس وگاس در حال برگزاری است، دوربین D780 DSLR را معرفی کرد. این دوربین جانشین مدل D750 محسوب شده و به گفته نیکون محبوب ترین دوربین ...

نیکون این هفته در نمایشگاه CES 2020 که در لاس وگاس در حال برگزاری است، دوربین D780 DSLR را معرفی کرد. این دوربین جانشین مدل D750 محسوب شده و به گفته نیکون محبوب ترین دوربین فول فریم DSLR این کمپانی است.

نیکون D780 از حسگر 24 مگاپیکسلی فول فریم برخوردار است؛ اما اکنون به لطف قابلیت Backside Illumination، عملکرد دوربین در محیط های کم نور افزایش یافته است. حساسیت ISO بین 51200 تا 204800 متغیر است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم

عکاسی پیاپی با سرعت 12 - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - فریم بر ثانیه با شاتر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - الکترونیکی و 7 فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی، 273 نقطه فوکوس خودکار و پردازشگر تصویر Expeed 6 از دیگر ویژگی های این دوربین هستند.

دوربین D780 توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080p - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - با نرخ 120 فریم بر ثانیه با عمق رنگ 10 بیتی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - با پروفایل رنگی N-Log - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - یا HLG HDR را دارد. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - نمایشگر 3.2 اینچی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - لمسی و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - تاشو بوده و بدنه در برابر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - شرایط سخت آب و هوایی مقاوم شده است. امکان شارژ دوربین ار طریق درگاه USB-C وجود داشته و از وای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می کند.

دوربین نیکون D780 از اواخر ماه جاری میلادی با قیمت 2299 دلار (بدنه) و 2799 دلار (همراه با لنز 120-24 میلیمتری f/4) روانه بازار خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم
نیکون Coolpix P950

نیکون علاوه بر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - دوربین مورد بحث، از لنز 200-70 میلیمتری f/2.8 مانت Z با قیمت 2599 دلار و لنز 300-120 میلیمتری f/2.8 مانت F با قیمت 9499 دلار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - رونمایی کرد. این شرکت همچنین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - دوربین  Coolpix P950 با لنز 2000-24 میلیمتری با قیمت 799 دلار را معرفی کرد که همگی از ماه آینده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جعفریه استان قم - میلادی (فوریه) به بازار عرضه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone