🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10785.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از اگزینوس W920، تراشه گلکسی واچ ۴ رونمایی کرد

سامسونگ فردا در رویداد آنپکد خود از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ رونمایی می‌کند، اما امروز تصمیم گرفته تراشه مورد استفاده در آن را معرفی کند. چیپ جدید کره‌ای‌ها با نام اگزینوس W920 با لیتوگرافی ...

سامسونگ فردا در رویداد آنپکد خود از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ رونمایی می‌کند، اما امروز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان - تصمیم گرفته تراشه مورد استفاده در آن را معرفی کند. چیپ جدید کره‌ای‌ها با نام اگزینوس W920 با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته می‌شود و عملکرد سریعتری نسبت به نسل قبلی‌اش دارد.

سامسونگ پس از سه سال از پردازنده جایگزین اگزینوس ۹۱۱۰ رونمایی کرد. اگزینوس W920 که توسط سامسونگ Foundry با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید می‌شود، قدرت ساعت‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان - گلکسی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان - واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک را تامین خواهد کرد.

کره‌ای‌ها در CPU این تراشه از دو هسته Cortex-A55 استفاده کرده‌اند و برای پردازشگر گرافیکی‌اش هم به سراغ Mali-G68‌ رفته‌اند. طبق ادعای سامسونگ، این چیپ جدید در بخش CPU نسبت به اگزینوس ۹۱۱۰ تا ۲۰ درصد سریعتر است و در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان - زمینه عملکرد گرافیکی هم بهبود ۱۰ برابری را تجربه کرده است. پردازشگر گرافیکی اگزینوس W920 می‌تواند ار نمایشگر با حداکثر رزولوشن qHD یا ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل پشتیبانی کند.

پردازنده جدید اگزینوس در کوچکترین پکیج موجود در دنیای ساعت‌های هوشمند، FO-PLP از راه می‌رسد. در همین راستا شاهد استفاده از اگزینوس W920، چیپ مدیریت توان، رم LPDDR4 و حافظه eMMC درون یک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان - پکیج هستیم که هدف از چنین طراحی، استفاده بهینه و کارآمد از فضای داخلی گجت‌های پوشیدنی است. با این رویکرد می‌توان از باتری‌های بزرگتری در این محصولات استفاده کرد که نتیجه‌اش افزایش شارژدهی خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان

سامسونگ در تراشه جدیدش از یک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان - پردازنده اختصاصی و کم‌مصرف Cortex-M55 هم استفاده کرده که برای وظایف قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AoD) - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان - کاربرد دارد. این رویکرد کاهش مصرف کلی انرژی گجت‌های پوشیدنی مجهز به تراشه اگزینوس W920 را در پی دارد. این چیپ همچنین از GNSS، یک مودم 4G LTE، وای‌فای b/g/2 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان - و بلوتوث ۵.۰ بهره می‌برد و همانطور که می‌توان انتظار داشت، از Wear OS توسعه یافته توسط سامسونگ و گوگل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قوچان استان خراسان - هم پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ فردا رویداد آنپکد خود را برگزار خواهد کرد که در آن شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به همراه گلکسی بادز ۲ و ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک خواهیم بود. ما در دیجیاتو این مراسم را پوشش خواهیم داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیرحسین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
رفقا سایت ***** مایکروفر سانی SMV-G8 شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone