🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10786.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نسخه Wear OS اسپاتیفای به قابلیت پخش آفلاین مجهز می‌شود

اسپاتیفای قصد دارد تا بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن خود در سیستم عامل Wear OS دستگاه‌های پوشیدنی منتشر کند. مهم‌ترین ویژگی این آپدیت امکان دانلود پلی‌لیست‌ها و پادکست‌ها است تا به صورت آفلاین نیز قابل پخش ...

اسپاتیفای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان - قصد دارد تا بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن خود در سیستم عامل Wear OS دستگاه‌های پوشیدنی منتشر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان - کند. مهم‌ترین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان - ویژگی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان - این آپدیت امکان دانلود پلی‌لیست‌ها و پادکست‌ها است تا به صورت آفلاین نیز قابل پخش باشند. طبق گفته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان - اسپاتیفای این بروزرسانی برای ساعت‌های مجهز به سیستم عامل Wear OS ۲.۰ و بالاتر از جمله گلکسی واچ ۴ ارائه خواهد شد.

اسپاتیفای در پست وبلاگ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان - خود اعلام کرد که بروزرسانی جدید اپلیکیشن برای کاربران Wear OS آماده است. با وجود این بروزرسانی، مشترکین سرویس اسپاتیفای می‌توانند پلی‌لیست‌ها، آلبوم‌ها و پادکست‌ها را دانلود کرده و سپس بدون نیاز به اتصال اینترنت آن‌ها را گوش دهند. کاربران نسخه رایگان اپلیکیشن نیز گزینه‌های محدودتری د راختیار دارند و فقط می‌توانند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان - پادکست‌ها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان - را دانلود کنند. همچنین پخش سایر موارد برای کاربران - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان - عادی نیاز به اتصال اینترنت دارد و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان - همچنان به صورت تصادفی پخش خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان

کاربران به سادگی محتوای مورد نظر خود را مشخص کرده و گزینه دانلود برای ساعت هوشمند را انتخاب کنند. همچنین بخش دانلود به اپلیکیشن اضافه خواهد شد که کاربران می‌توانند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهرضا استان اصفهان - دانلود‌های خود را مدیریت کنند. همانند نسخه اندروید اسپاتیفای، محتوای دانلود شده با یک فلش سبز رنگ نمایش داده می‌شوند.

کاربران اسپاتیفای از مدت‌ها قبل قابلیت گوش دادن آفلاین به موسیقی از طریق اپلیکیشن Wear OS را درخواست کرده‌ بودند، به ویژه اینکه ویژگی جدید اسپاتیفای هم اکنون در برخی اپلیکیشن‌ها دیگر مانند Pandora در دسترس است. با این وجود کاربران بدون نیاز به اینترنت می‌توانند موسیقی مورد نظر خود را پخش کنند و با این وجود که گلکسی واچ ۴ از ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد، فضای ذخیره سازی خوبی برای دانلود آهنگ‌ها وجود خواهد داشت.

نکته مهم بروزرسانی اپلیکیشن اسپاتیفای این است که تنها به دستگاه‌های Wear OS 3 محدود نمی‌شود. بنابراین دستگاهای پوشیدنی شرکت‌هایی مانند Fossil ،Mobvoi و Suunto که از سیستم عامل Wear OS پشتیبانی می‌کنند نیز احتمالا در هفته‌های آینده به این بروزرسانی دسترسی پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone