🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10794.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل از شکایت علیه «کورلیوم» بخاطر عرضه سرویس iOS مجازی دست کشید

اپل از سال ۲۰۱۹ بر سر ارائه سرویس iOS مجازی شرکت «کورلیوم» را به دادگاه کشیده بود و با پاسخ منفی دادگاه مبنی بر نقض کپی رایت روبرو شد. این شرکت حالا شکایت خود را ...

اپل از سال ۲۰۱۹ بر سر ارائه سرویس iOS مجازی شرکت «کورلیوم» را به دادگاه کشیده بود و با پاسخ منفی دادگاه مبنی بر نقض کپی رایت روبرو شد. این شرکت حالا شکایت خود را رها کرده و با کورلیوم به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان - توافق رسیده است.

به گزارش واشنگتن پست، اپل و کورلیوم با یکدیگر توافق کرده‌اند اما مفاد این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان - توافق محرمانه اعلام شده است. کورلیوم با ارسال ایمیلی به تیم فروش خود تصریح کرده که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان - دستگاه‌های مجازی iOS همچنان برای فروش در دسترس باقی خواهند ماند. هیچ‌کدام از این دو شرکت هنوز به‌طور عمومی در این باره اظهارنظر نکرده‌اند.

شکایت اپل از کورلیوم آب سردی را به تن بازار تحقیقات مستقل ریخت و بسیاری از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان - فعالان این حوزه را ناامید کرد. کورلیوم با سال‌ها تجربه توانسته بستری را ایجاد کند که تا متخصصان امنیتی بتوانند از دستگاه‌های مجازی iOS برای اهداف تحقیقاتی استفاده کنند. این ایده جذاب توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان

اپل در شکایتی که در دادگاه منطقه جنوبی فلوریدا ثبت کرده بود، مدعی بود که کورلیوم با فروش غیرمجاز کپی سیستم عامل iOS حقوق کپی رایت آن‌ها را زیر پا گذاشته است. کوپرتینویی‌ها همچنین ادعا می‌کردند که هکرها می‌توانند از پلتفرم کورلیوم برای پیدا کردن - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان - روش‌های هک آیفون و آیپد استفاده کنند.

با این حال، اپل پارسال با شکست بزرگی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان - در دادگاه روبرو شد چون قاضی معتقد بود که کورلیوم به شکل منصفانه از کد اپل استفاده کرده است. با پایان دادگاه اپل همچنان تا مدتی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان - سعی داشت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان - فروش دستگاه‌های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان - مجازی iOS را متوقف کند، اما حالا بالاخره این پرونده خاتمه یافته است.

در گذشته فقط اکانت‌های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان - تجاری امکان استفاده از دستگاه‌های مجازی iOS را داشتند، اما حالا کورلیوم این قابلیت را برای مشترکان عادی هم در دسترس قرار داده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر گرگان استان گلستان - است. به گفته کورلیوم، تک‌تک درخواست‌های کاربران به‌صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند تا از این نرم‌افزار برای اهداف خرابکارانه استفاده نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone