🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10771.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا از «Edge S پرو» با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و اسنپدراگون ۸۷۰ رونمایی کرد

موتورولا Edge S اواخر سال گذشته به عنوان اولین قاتل پرچمدار سال ۲۰۲۱ و اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد. اکنون این شرکت از نسخه پرو همین موبایل با پیشرفت‌های قابل توجهی ...

موتورولا Edge S اواخر سال گذشته به عنوان اولین قاتل پرچمدار سال ۲۰۲۱ و اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد. اکنون این شرکت از نسخه پرو همین موبایل با پیشرفت‌های قابل توجهی رونمایی کرده است.

موتورولا Edge S پرو نسبت به نسخه استاندارد طراحی پیچیده‌تری دارد. در بالای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - نمایشگر شاهد قرارگیری حفره مخصوص میزبانی دوربین سلفی هستیم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - که این بار در مرکز نمایشگر قرار گرفته است. ماژول دوربین‌های اصلی نیز اکنون در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - یک محفظه مستطیل شکل بزرگتر دیده می‌شود اما تنها سه سنسور را شامل می‌شود که یکی از آن‌ها دوربین تله‌فوتو است. موتورولا همچنین ادعا می‌کند که یکی از باریک‌ترین گوشی‌های پرچمدار خود را معرفی کرده است - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - که تنها ۷.۹ میلی متر ضخامت و ۱۸۹ گرم وزن دارد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان

با این حال یکی از بزرگترین پیشرفت‌های Edge S پرو به نمایشگر آن مربوط می‌شود. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - پرچمدار جدید موتورولا از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد ۱۰ بیتی با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز بهره - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - می‌برد. نسخه استاندارد گوشی از یک نمایشگر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - ۶.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۲۰ در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - ۱۰۸۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد که از HDR10 پشتیبانی می‌کند. همچنین نمایشگر نسخه پرو دارای نرخ نمونه‌برداری ۵۷۶ هرتز، گواهینامه محافظت از چشم SGS و طیف - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - رنگ DCI-P3 است و می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ را نمایش دهد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان

Edge S پرو همچنان از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد که با توجه به گزارش‌های مربوط به داغ شدن اسنپدراگون ۸۸۸ احتمالا نکته خوبی است. همچنین این دستگاه با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم Turbo LPDDR5 و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی Turbo UFS 3.1 همراه می‌شود.

همانطور که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - گفتیم ماژول دوربین گوشی سه دوربین را شامل می‌شود. سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - سنسور ۸ مگاپیکسلی پریسکوپ با OIS، زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم دیجیتال ۵۰ برابر و در نهایت یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه ۱۲۱ درجه که به عنوان یک دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند. دوربین سلفی گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسلی است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان

ظرفیت باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی نسخه پرو نسبت به نسخه استاندارد (۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت) کمی کوچک‌تر است اما سریع‌تر شارژ می‌شود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - زیرا از شارژ سریع ۳۰ وات TurboPower پشتیبانی می‌کند. موتورولا گوشی‌ Edge S پرو را در چهار ترکیب مختلف به بازار عرضه می‌کند که قیمت‌های آن به شرح زیر است:

  • ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت: ۳۷۱ دلار
  • ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت: ۴۱۸ دلار
  • ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۴۶۴ دلار
  • ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۵۱۱ دلار

پیش فروش گوشی هم اکنون آغاز شده است و از تاریخ ۱۹ مرداد در سه رنگ مختلف - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گرگان استان گلستان - به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر عباس نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر نمایندگی شما سمت چشم انداز گرگان هم کار انجام میده
پاسخ: بله در چشم انداز شهر گرگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone