🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10781.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آنر X20 در تاریخ ۲۱ مردادماه معرفی می‌شود

آنر احتمالا از گوشی‌های پرچمدار مجیک ۳ و تبلت V7 پرو در تاریخ ۲۱ مرداد رونمایی می کند و اکنون این شرکت تایید کرده که آنر X20 5G نیز در همین رویداد معرفی خواهد شد. ...

آنر احتمالا از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جعفریه استان قم - گوشی‌های پرچمدار مجیک ۳ و تبلت V7 پرو در تاریخ ۲۱ مرداد رونمایی می کند و اکنون این شرکت تایید کرده که آنر X20 5G نیز در همین رویداد معرفی خواهد شد. علاوه بر این رندرهای جدیدی از این دستگاه آنر Play 5T پرو منتشر شد که طراحی آن‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

پوستر ارائه شده از سوی این شرکت برای «آنر X20» علاوه بر زمان معرفی، طراحی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جعفریه استان قم - کلی آن را نیز به تصویر می‌کشد که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جعفریه استان قم - دوربین سلفی دوگانه آن در تصویر به خوبی دیده می‌شود. در پنل پشتی این دستگاه شاهد ماژول دوربین گردی خواهیم بود که سه دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. همچنین به نظر می‌رسد دوربین اصلی این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جعفریه استان قم - گوشی ۶۴ مگاپیکسل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جعفریه استان قم - خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جعفریه استان قم

نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور، شارژ سریع ۶۶ وات و تراشه ۶ نانومتری از دیگر مشخصات عنوان شده در این پوستر است. همچنین احتمالا این گوشی از پردازنده دیمنسیتی ۹۰۰ بهره خواهد برد و حدود ۳۰۹ دلار قیمت خواهد داشت. رندرهای ارائه شده از این گوشی را نیز در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جعفریه استان قمگوشی آنر Play5T پرو از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با حاشیه‌های نازک در کناره‌ها و بالا بهره می‌برد که روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز در بالای آن دیده می‌شود. در پنل پشتی این دستگاه نیز یک ماژول دوربین دوگانه عمودی شکل دیده می‌شود که دوربین‌ اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. انتظار می‌رود این گوشی از تراشه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جعفریه استان قم - هلیو G80 شرکت مدیاتک بهره ببرد و هر دو گوشی حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جعفریه استان قم
آنر Play5T پرو

علاوه بر این، رندرهای ارائه شده رنگ‌بندی این دو گوشی موبایل را نیز فاش کرده است. طبق این تصاویر آنر X20 5G در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی روانه بازار خواهد شد و گوشی آنر Play5T پرو در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی دیده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone