🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10777.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نقشه راه اینتل به چشم‌اندازی فراتر از معماری ۳ نانومتری اشاره دارد

اینتل قصد دارد بار دیگر به عنوان سازنده اصلی پردازنده در سطح جهان شناخته شود و برتری مطلق بازار رایانه را در دست گیرد. در همین راستا نقشه راهی برای خود ترسیم کرده که نشان ...

اینتل قصد دارد بار دیگر به عنوان سازنده اصلی پردازنده در سطح جهان شناخته شود و برتری مطلق بازار رایانه را در دست گیرد. در همین راستا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی - نقشه راهی برای خود ترسیم کرده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد مسیری فراتر از ساخت پردازنده‌های مبتنی بر معماری ۳ نانومتری را در پیش گیرد.

مدیران اینتل به تازگی نقشه راه شرکت تحت کنترل خود را به صورت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی - عمومی منتشر کرده‌اند. در ابتدا اینتل اقدام به تغییر نام‌گذاری معماری‌های بکار گرفته شده در محصولات خود خواهد کرد. برای مثال معماری ۱۰ نانومتری سوپرفین پیشرفته (Enhanced Superfin) - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی - اکنون با عدد ۷ شناخته خواهد شد. اگرچه در نگاه اول چنین کاری ممکن است کمی گمراه‌کننده به نظر برسد و جنبه تبلیغاتی داشته باشد؛ اما در واقعیت نمی‌توان عدم استفاده از معماری ۷ نانومتری واقعی را موجب عملکرد نامناسب - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی - دانست. در حال حاضر پردازنده‌های ۱۰ نانومتری اینتل می‌توانند عملکردی مشابه با محصولات ۷ نانومتری TSMC و سامسونگ از خود نشان دهند و اینتل نیز در نهایت به سوی معماری ۷ نانومتری حرکت خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی

ورای معماری ۷ نانومتری، اینتل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی - در نظر دارد تا با زمان‌بندی بسیار جاه‌طلبانه خود، اقدام به پیشرفت پله‌ای سالیانه در تولید محصولات قدرتمندتر کند. تراشه‌های سری آلدر لیک (Alder Lake) در پاییز امسال با هسته‌های ترکیبی پر مصرف و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی - کم مصرف از راه خواهند رسید و پس از آن‌ها محصولاتی مبتنی بر معماری ۴ نانومتری از سری Meteor Lake عرضه می شوند که از طراحی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی - چیپلت بهره می‌برند و اینتل از فناوری 3D Stacked Chip در آن‌ها استفاده خواهد کرد. در ادامه شاهد بهره‌گیری از لیتوگرافی EUV با بکارگیری از انرژی بالا در فرایند ساخت خواهیم بود که دسترسی به ترانزیستورهای ۲ نانومتری یا ۲۰ آنگسترومی را ممکن می‌سازد. 

اینتل امید - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی - دارد که تا سال ۲۰۲۵ بتواند به فناوری ساخت نودهای ۱۸ آنگسترومی دست پیدا کند و محصولات مبتنی بر ‌آن‌ها را در نیمه دوم دهه میلادی جاری عرضه نماید. اگرچه اندازه نودها نمی‌تواند معیار صحیحی برای سنجش باشد اما باید اشاره کنیم که یک اتم سیلیکون حدود ۲ آنگستروم پهنا دارد، در نتیجه ترانزیستورهای مورد بحث در ابعاد بسیار کوچکی خواهند بود. نباید فراموش کنیم که برنامه زمانی تعیین شده از سوی اینتل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی - بسیار جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد و این شرکت در گذشته نیز - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی - سابقه عدم دستیابی به هدف‌گذاری‌های خود را در کارنامه داشته است. اما اگر اینتل بتواند به ارقام ذکر شده نزدیک شود، باید انتظار بهبود عملکرد بسیار چشمگیری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر زرندیه استان مرکزی - در دسکتاپ‌ها و لپ‌تاپ‌ها را در طی دهه آینده داشته باشیم. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سپیده نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روز بخیر احیانا شما منطقه روستای آسیابک زرندیه خدمات دارید؟
پاسخ: بله در روستای آسیابک شهر زرندیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone