🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10795.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس قابلیت TPM موردنیاز ویندوز ۱۱ را روی مادربردهای خود فعال می‌کند

یکی از پیش‌نیازهای ویندوز ۱۱ که برای بسیاری از کاربران مشکل‌ساز شده، لزوم برخورداری از تراشه TPM 2.0 است. به همین خاطر حالا ایسوس هم بسیاری از مادربردهای خود را آپدیت کرده تا ویژگی TPM ...

یکی از پیش‌نیازهای ویندوز ۱۱ که برای بسیاری از کاربران مشکل‌ساز شده، لزوم برخورداری از تراشه TPM 2.0 است. به همین خاطر حالا ایسوس هم بسیاری از مادربردهای خود را آپدیت کرده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان - تا ویژگی TPM را برای پشتیبانی از نسخه جدید ویندوز فعال کند.

فعال‌سازی تراشه TPM کار چندان سختی نیست، چون این گزینه در بایوس بسیاری از مادربردها موجود است، ولی شاید هر کاربری نتواند آن را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان - بیابد یا حداقل تصور کند که فعال‌سازی TPM کار دشواری است. به همین خاطر، ایسوس ساده‌ترین روش را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان - برای فعال کردن این ویژگی در نظر گرفته - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان - و صفحه‌ای اختصاصی را در وب‌سایت خود تعبیه کرده تا نسخه جدید بایوس - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان - سخت‌افزارهای خود را در اختیار کاربران بگذارد.

برخی از مادربردهای ایسوس همین حالا هم آپدیت پشتیبانی از TPM را دریافت کرده و آماده نصب ویندوز ۱۱ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان - شده‌اند. بقیه مدل‌ها هنوز تحت آزمایش قرار دارند و برای دریافت آپدیت‌شان احتمالا باید کمی بیشتر صبر کنید. اگرچه ایسوس شرایط را برای نصب پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ آماده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان - کرده، اما تاکید دارد که این نسخه هنوز تکمیل نشده و کاربران باید در نصب آن احتیاط کنند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان

ظاهرا شرکت ASRock هم آپدیت‌هایی را برای فعال‌سازی TPM - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان - در مادربردهای خود منتشر کرده است. برای مشاهده فهرست این آپدیت‌ها می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید و به دنبال مادربرد خودتان بگردید. هنوز تولیدکنندگان زیادی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان - هستند که چنین آپدیت‌هایی را برای کاربران خود منتشر نکرده‌اند، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که آن‌ها هم به‌زودی به جمع این دو شرکت بپیوندند.

توجه داشته باشید که آپدیت مادربرد به شکل جادویی پشتیبانی از ویندوز ۱۱ و TPM را به دستگاه اضافه نمی‌کند. این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان - قابلیت از قبل در مادربرد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر لاهیجان استان گیلان - وجود داشته و این آپدیت فقط آن را فعال می‌کند. البته همه مادربردها با TPM سازگار نیستند و شاید در نهایت نتوانید ویندوز ۱۱ را روی کامپیوتر خود نصب کنید. قبلا در مطلبی پیش‌نیازهای این سیستم عامل را به شما اعلام کرده بودیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone