🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10803.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی بادز ۲ معرفی شد؛ هدفون کاملا بیسیم میان‌رده با قابلیت حذف نویز

سامسونگ در مراسم آنپکد در کنار رونمایی از گوشی‌های تاشو گلکسی زی فلیپ۳ و گلکسی زی فولد۳ از جدیدترین هدفون کاملا بیسیم خود، گلکسی بادز ۲ رونمایی کرده که در مقایسه با گلکسی بادز نسل ...

سامسونگ در مراسم - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان - آنپکد در کنار رونمایی از گوشی‌های تاشو گلکسی زی فلیپ۳ و گلکسی زی فولد۳ از جدیدترین هدفون کاملا بیسیم خود، گلکسی بادز ۲ رونمایی کرده که در مقایسه با گلکسی بادز نسل قبل هدفون پیشرفته‌تری به حساب می‌آید و علاوه بر مقاومت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار به قابلیت حذف نویز فعال مجهز شده است. گلکسی بادز ۲ همچنین - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان - سبک‌ترین و کوچکترین ایرباد سامسونگ تا به امروز است.

سری گلکسی بادز در مقایسه با گلکسی بادز پرو (بررسی دیجیاتو) نسخه ارزان قیمت‌تری به حساب می‌آید؛ در حالی که سری پرو در کنار قابلیت‌های پیشرفته‌تر، بر ظاهر لوکس هم تمرکز دارد. گلکسی بادز ۲ به شکل داخل گوشی طراحی شده و بخش انتهای آن به کمک لاستیک‌های سیلیکونی، در حفره گوش محکم می‌شود. این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان - هدفون همچنین از درایور دوگانه شامل یک ووفر ۱۱ میلی‌متری و یک توییتر ۶.۵ میلی‌متری بهره می‌برد و تنظیم صدا توسط AKG خبر از پخش صدای - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان - با کیفیت می‌دهد. علاوه بر این به سیستم حذف نویز فعال مجهز شده و کاربر می‌تواند میزان حذف نویز را در ۳ سطح تنظیم نماید. البته بادز ۲ امکان پخش صدای محیط با قابلیت تنظیم در ۳ سطح را نیز دارد. از قابلیت‌های دیگر باید - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان - به گواهینامه استاندارد IPX7 اشاره کرد که خبر از مقاومت در عمق یک متری برای مدت ۳۰ دقیقه می‌دهد. - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان -

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان

گلکسی بادز ۲ مشابه مدل پرو به قابلیت سوییچ خودکار بین دستگاه‌های گلکسی سامسونگ مجهز شده است. اگر این قابلیت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان - کارکردی مشابه گلکسی بادز پرو - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان - داشته باشد انتظار می‌رود زمانی که گوشی سامسونگ‌تان زنگ می‌خورد، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان - هدفون به طور خودکار از روی تبلت به گوشی سوییچ کند تا بتوانید تماس را پاسخ دهید و بلافاصله بعد از تماس، مجددا هدفون به طور خودکار به تبلت متصل شود. البته کارکرد این قابلیت محدود به گوشی‌های نسبتا جدید سامسونگ است و علاوه بر این باید در دستگاه‌های پیشتیبانی شده به حساب کاربری سامسونگ خود وارد شده باشید.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان

اما شارژدهی یکی از مهم‌ترین موارد در هدفون‌های کاملا بیسیم است. گلکسی بادز ۲ از باتری ۶۱ میلی‌آمپر ساعتی برای هر یک از گوشی‌ها بهره می‌برد و کیس شارژ هم به باتری ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان - به گفته سامسونگ، گوشی‌ها با یک بار شارژ و با روشن بودن حذف نویز فعال تا ۵ ساعت شارژدهی خواهند داشت و اگر حذف نویز را - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تایباد استان خراسان - خاموش کنید این میزان به ۷.۵ ساعت افزایش می‌یابد. با کمک کیس شارژ هم شارژدهی به ۲۰ ساعت می‌رسد. برای شارژ کردن کیس هم کافی‌ست کابل شارژ USB-C را به درگاه شارژ پشت آن متصل کنید. وزن هر یک از ایربادها به تنهایی ۵ گرم است و در نتیجه می‌رود روی گوش سبک احساس شوند. کیس شارژ هم با ۴۱.۲ گرم وزن، سبک محسوب می‌شود. گلکسی بادز ۲ در ۴ رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز روانه بازار می‌شود. البته این رنگ‌ها تنها برای خود گوشی‌ها و داخل کیس شارژ است و در تمامی مدل‌ها بیرون کیس شارژ به رنگ سفید است.

گلکسی بادز ۲ با قیمت ۱۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone