🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10804.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴

پس از ماه‌ها شایعه در مورد نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ، بالاخره گلکسی واچ ۴ در مراسم آنپکد معرفی شد. جدیدترین ساعت هوشمند کره‌ای‌ها در دو نسخه ساده و کلاسیک روانه بازار می‌شود که مهم‌ترین ...

پس از ماه‌ها شایعه در مورد نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ، بالاخره گلکسی واچ ۴ در مراسم آنپکد معرفی شد. جدیدترین ساعت هوشمند کره‌ای‌ها در دو نسخه ساده و کلاسیک روانه بازار می‌شود که مهم‌ترین تفاوت ظاهری‌شان مجهز شدن مدل کلاسیک به حلقه مکانیکی چرخان در اطراف نمایشگر است. هر دو مدل به GPS‌ مجهز هستند اما گلکسی واچ ۴ در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری و با بدنه آلومینیومی به دست کاربران می‌رسد؛ در حالی که مدل کلاسیک بدنه فولادی دارد و در اندازه‌های ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری روانه بازار می‌شود.

سری گلکسی واچ ۴ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - به جدیدترین چیپست ۵ نانومتری سامسونگ برای گجت‌های پوشیدنی یعنی اگزینوس W920 مجهز شده است. این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - چیپست جایگزینی برای اگزینوس ۹۱۱۰ محسوب می‌شود و به گفته سامسونگ سرعت بالاتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت. اگزینوس W920 به دو هسته پردازشی کورتکس A55، پردازنده اختصاصی کورتکس M55 برای وظایف نمایشگر همیشه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - روشن و نیز پردازشگر گرافیکی Mali-G68‌ مجهز شده است. به گفته سامسونگ، این چیپ در بخش پردازنده تا ۲۰ درصد سریع‌تر از قبل است و کارایی گرافیکی تا ۱۰ برابر پیشرفت داشته است. علاوه بر این همراه شدن چیپ مدیریت توان، رم LPDDR4 و حافظه eMMC درون یک پکیج، استفاده بهینه‌تر از فضای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - داخلی کوچک گجت‌های پوشیدنی را به همراه داشته است.

اما به سراغ خود ساعت برویم. گلکسی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - واچ ۴ همان ظاهر کلی گلکسی واچ ۳ را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - حفظ کرده و در عین حال با ویژگی‌های کلیدی گلکسی واچ اکتیو ۲ (بررسی دیجیاتو)،‌ تشخیص افتادن کاربر، سنجش قند خون و فشار خون، قابلیت ثبت نوار قلب و تحلیل ترکیب بدن (body composition) بر اساس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - ۵ فاکتور BMI، میزان عضله و چربی، میزان آب بدن و متابولیسم بدن همراه شده است. سامسونگ برای محاسبه دقیق ترکیب بدن،‌ از چندین حسگر از جمله روی کلیدهای کنار ساعت بهره برده است. سامسونگ معتقد است - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - گلکسی واچ ۴ در این زمینه دقت بسیار بالایی دارد.

گلکسی واچ ۴ همچنین در مقابل نفوذ آب و گرد وغبار مقاوم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - است و تا عمق ۵۰ متری آب به خوبی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - مقاومت می‌کند. علاوه بر این شیشه ساعت توسط گوریلا گلس +DX پوشانده شده و گواهینامه استاندارد نظامی 810G خبر از یک ساعت مقاوم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - در شرایط سخت می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان

اما یکی از مهم‌ترین تغییرات این ساعت هوشمند نسبت به نسل قبل در بخش نرم‌افزار اتفاق افتاده؛‌ همان سیستم عاملی که حالا در همکاری نزدیک بین سامسونگ و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - گوگل برای ترکیب ور او اس و تایزن توسعه یافته و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - پیشرفت بزرگی نسبت به نسخه‌های قبلی ور او اس گوگل و تایزن سامسونگ به حساب می‌آید. به این ترتیب گلکسی واچ ۴ امکان دسترسی به سرویس‌هایی نظیر گوگل پلی را خواهد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - داشت اما در عین حال به پوسته «One Watch UI» سامسونگ مجهز شده تا همچنان کم و بیش ظاهری شبیه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - به تایزن داشته باشد.

سامسونگ، برای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - گلکسی واچ ۴ تعداد ۴۰ واچ‌فیس پیش فرض را در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - نظر گرفته است. قابلیت پایش خواب ساعت هوشمند جدید سامسونگ هم نسبت به قبل بهبود یافته و امکان پایش میزان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - اشباع اکسیژن خون حین خواب را دارد. از قابلیت‌های جالب گلکسی واچ ۴ امکان شناسایی ژست‌های حرکتی است. به عنوان مثال برای رد کردن تماس کافی‌ست - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - مچ دست خود را به سرعت و چند بار تکان دهید.

گلکس واچ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشان استان اصفهان - ۴ با قیمت پایه ۲۴۹ دلار و گلکسی واچ ۴ کلاسیک با قیمت پایه ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone