🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10801.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فناوری شارژ ۲۰۰ وات شیائومی احتمالا سال آینده با می میکس ۵ از راه می‌رسد

شیائومی خردادماه از فناوری شارژ ۲۰۰ وات HyperCharge رونمایی کرد. ظاهرا قرار است فناوری جدید از سال آینده میلادی به تولید انبوه برسد و احتمالا می میکس ۵ اولین گوشی با پشتیبانی از شارژ ۲۰۰ ...

شیائومی خردادماه از فناوری شارژ ۲۰۰ وات HyperCharge رونمایی کرد. ظاهرا قرار است فناوری جدید از سال آینده میلادی به تولید انبوه برسد و احتمالا می میکس ۵ اولین گوشی با پشتیبانی از شارژ ۲۰۰ وات خواهد بود.

گزارش جدیدی ادعا می‌کند که گوشی می میکس ۵ شیائومی اولین دستگاهی خواهد بود که از شارژ سریع ۲۰۰ وات پشتیبانی می‌کند و این دستگاه ممکن است سال آینده روانه بازار شود. همچنین در این گزارش عنوان شده است که گوشی آینده شیائومی احتمالا از شارژ سریع بی‌سیم ۱۲۰ وات پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ملایر استان همدان - نخواهد کرد اما از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ملایر استان همدان

همچنین طبق ادعای این گزارش، شیائومی در حال کار روی دو گوشی پرچمدار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ملایر استان همدان - جدید است و قصد دارد آن‌ها را با مشخصات و تنظیمات دوربین بهبود‌یافته‌ای معرفی کند. از سویی دیگر، سری می میکس در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ملایر استان همدان - زمینه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ملایر استان همدان - نمایشگر، ساختار گوشی و شارژ راه‌حل‌های بسیار خلاقانه‌ای ارائه می‌کند.

می میکس ۴ که به تازگی معرفی شده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ملایر استان همدان - بود به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند و همچنان یکی از سریع‌ترین فناوری‌های شارژ امروزی محسوب می‌شود. اما پرچمدار امسال شیائومی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ملایر استان همدان - یعنی «می ۱۱ اولترا» به فناوری شارژ سریع ۶۷ وات محدود شده است. به همین دلیل برخی منابع گمانه‌زنی می‌کنند که شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی برای اولین بار در گوشی می میکس ۵ معرفی خواهد شد.

فناوری شارژ ۲۰۰ وات HyperCharge شیائومی می‌تواند یک گوشی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها در ظرف مدت سه دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند و پس از گذشت هشت دقیقه، میزان شارژ گوشی کامل خواهد شد. از طرفی دیگر شارژ بی‌سیم ۱۲۰ وات این دستگاه می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی یک گوشی را تنها در زمان ۱۵ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone