🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10793.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل روی توسعه فناوری برای تشخیص خودکار آسیب دیدگی نمایشگر کار می‌کند

مستندات مربوط به پتنت اپل نشان می‌دهند این شرکت در حال توسعه فناوری جدیدی است که توسط آن، آسیب‌های وارده به نمایشگر به صورت خودکار به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود. این احتمال وجود دارد که گوشی ...

مستندات مربوط به پتنت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - اپل نشان می‌دهند این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - شرکت در حال توسعه فناوری جدیدی است که توسط آن، آسیب‌های وارده به نمایشگر به صورت خودکار به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود. این احتمال وجود دارد که گوشی تاشو آیفون فولد با این ویژگی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

یکی از مشکلات معمول کاربران موبایل، آسیب دیدن نمایشگر در اثر قرار گرفتن تحت فشار یا وارد شدن ضربه دیدن است. در هنگام بروز چنین مشکلاتی لازم است دستگاه به سرعت تعمیر شود، اما برخی کاربران توجهی به این موضوع نشان نمی‌دهند و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - وقتی می‌بینند آیفون آنها به خوبی کار می‌کند از مراجعه برای تعمیر خودداری می‌کنند.

گاهی اوقات نیز فشار یا ضربه وارد شده به نمایشگر دستگاه به گونه‌ای اتفاق می‌افتد که کاربر اصلا متوجه نمی‌شود ولی همین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - آسیب دیدگی نیز می‌تواند خسارت‌های بیشتری را به دنبال داشته باشد، هرچند از دید صاحب موبایل پنها ن می‌ماند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان

با توسعه موبایل‌های تاشو، احتمالا کاربران - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - بیش از پیش با چنین مشکلاتی روبرو می‌شوند. در نتیجه اپل تصمیم گرفته روی توسعه سیستم تشخیص آسیب دیدگی نمایشگر آیفون کار کند تا در زمان مناسب به کاربر اطلاع‌رسانی کند.

پتنت ثبت شده در دفتر ثبت اختراعات و علائم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - تجاری ایالات متحده با همین موضوع نشان می‌دهد کوپرتینویی‌ها روی چنین فناوری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - کار می‌کنند. با توجه به مستندات پتنت مربوطه، ظاهرا اپل قصد دارد با افزودن یک قسمت اضافی به لبه نمایشگر آیفون، سیستم تشخیص چنین مشکلاتی را در دسترس کاربران قرار دهد.

در واقع با کمک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - این المان اضافی میزان فشار وارد شده به دستگاه اندازه‌گیری می‌شود. همچنین میران دمای نمایشگر نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در صورت بروز ترک روی نمایشگر، این سیستم می‌تواند با بررسی مولفه‌های لازم این موضوع را تشخیص داده و به کاربر اطلاع‌رسانی کند. همچنین این سیستم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - قادر است میزان بزرگی یا کوچک بودن ترک روی نمایشگر را نیز براساس همین مولفه‌ها تخمین بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone