🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10798.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

الگوریتم برش تصاویر توییتر چهره‌های جوان‌تر، لاغرتر و با پوست روشن را ترجیح می‌دهد

با وجودی که انتظار می‌رود الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رویکردهایی غیرسوگیرانه‌‌ای را در پیش بگیرند، اما الگوریتم برش تصاویر( image-cropping) توییتر ظاهرا اینطور نیست و در بین چهره‌های مختلف موجود در یک تصویر، افراد جوان‌تر، ...

با وجودی که انتظار می‌رود الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رویکردهایی غیرسوگیرانه‌‌ای را در پیش بگیرند، اما - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - الگوریتم برش تصاویر( image-cropping) توییتر ظاهرا اینطور نیست و در بین چهره‌های مختلف موجود در یک تصویر، افراد جوان‌تر، لاغرتر و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - با پوست روشن‌تر را ترجیح می‌دهد.

«بوگدان کولنیکیچ»، دانشجوی کارشناسی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - ارشد  موسسه فناوری فدرال سوئیس در آزمایشگاه مهندسی امنیت و حریم خصوصی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - لوزان متوجه شد الگوریتم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - برش تصاویر توییتر توجه ویژه‌ای به تصویر برخی افراد نشان می‌دهد و در برش دادن و نمایش، برخی مولفه‌ها مانند رنگ پوست، جوان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - بودن و همچنین لاغر اندام - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - بودن را مدنظر می‌گیرد. درنهایت وی موفق شد نشان دهد این الگوریتم توییتر رویکرد سوگیرانه و جانبدارانه‌ای دارد و جایزه مسابقه ۳۵۰۰۰ دلاری توییتر را از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - آن خود کرد.

محققان توییتر، اوایل سال جاری میلادی متوجه شدند که الگوریتم برش تصاویر این پلتفرم در مورد نمایش افراد با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - پوست تیره رویکرد سوگیرانه ای دارد. همین موضوع باعث شد این شرکت نحوه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - مدیریت تصاویر را مورد بازبینی قرار دهد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان

توییتر برای رسیدگی به این موضوع مسابقه‌ای ترتیب داد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - تا  محققان و متخصصان موضوع سوگیری الگوریتم این شبکه اجتماعی را بررسی کنند. قرار شد جایزه به فرد یا گروهی تعلق بگیرد که بتواند موضوع سوگیرانه بودن الگوریتم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - برش تصاویر را ثابت کند.

توییتر دارای الگوریتمی برای برش تصاویر و نمایش دادن آنهاست. برای مثال زمانی که دو چهره در یک تصویر وجود داشته باشند،‌ این الگوریتم در مورد نحوه پیش نمایش تصویر تصمیم‌گیری می‌کند. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - نتایج اولیه بررسی‌ها نشان می‌دهند که الگوریتم برش تصاویر در انتخاب چهره‌ها و نمایش دادن آنها، رویکرد سوگیرانه‌ای دارد و چهره افراد با پوست روشن‌تر را نسبت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - به افراد با پوست تیره ترجیح می‌دهد.

این الگو - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - در مورد تصاویر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - آمریکا و سناتور میچ مک کانل هم صادق بوده است. همچنین این رویکرد در مورد تصاویر افراد دیگر از قومیت‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و از رویکرد متعصبانه الگوریتم توییتر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - خبر می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone