🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10768.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات اصلی، قیمت و تاریخ احتمالی معرفی گوگل پیکسل 5a فاش شد

منابع آگاه بازار می‌گویند گوگل پیکسل 5a احتمالا پنجشنبه ۴ شهریور ماه با بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G، رم ۶ گیگابایتی و قیمت پایه ۴۵۰ دلار معرفی و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. طبق آخرین ...

منابع آگاه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - بازار می‌گویند گوگل پیکسل 5a احتمالا پنجشنبه ۴ شهریور ماه با بهره‌مندی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G، رم ۶ گیگابایتی و قیمت پایه ۴۵۰ دلار معرفی و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

طبق - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - آخرین اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد عرضه این گوشی فقط به بازارهای ایالات متحده و ژاپن محدود خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان

انتظار می‌رود گوشی گوگل پیکسل 5a از پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره ببرد. همچنین طبق گفته برخی منابع - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - این گوشی از نمایشگر ۶.۴ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۶۰ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - هرتز یا حداکثر ۹۰ هرتز بهره‌مند خواهد شد. علاوه بر این گوشی آینده گوگل دارای باتری ۴۶۵۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - که البته از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. از دیگر موارد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - عنوان شده در گزارش‌ها می‌توان به استاندارد IP67 و جک هدفون اشاره کرد.

در حال حاضر، انتظار نمی‌رود که گوشی پیکسل 5a در بخش دوربین‌های خود بهبود چشمگیری داشته باشد، زیرا به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - نظر می‌رسد که قرار است یک بار دیگر شاهد همان دروبین‌های پیکسل ۵ باشیم. با این وجود می‌توان انتظار داشت دستگاه جدید گوگل از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - سنسور اصلی عریض ۱۲.۲ مگاپیکسلی و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی بهره ببرد. دوربین ۸ مگاپیکسلی جلوی گوشی نیز احتمالا ثبت تصاویر سلفی را به عهده خواهد داشت.

گوشی گوگل پیکسل 5a تنها در یک گزینه با رنگ مشکی به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی مانند بسیاری از گوشی‌های پیکسل همچنان - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - از همان زبان طراحی سابق گوگل پشتیبانی می‌کند. با این وجود تصاویری که به تازگی از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو منتشر شده بود، نوید گوشی‌های جدید با طراح تازه‌ای را می‌دهد. این گوشی‌ها احتمالا در پاییز امسال معرفی خواهند شد و طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اصفهان استان اصفهان - شده است، به نظر می‌رسد با گوشی‌های پرچمدار بسیار خوب و مناسبی روبرو خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone