🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10790.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

موتو G60S موتورولا با چیپ هلیو G95 و شارژ سریع ۵۰ وات معرفی شد

وب سایت برزیلی موتورولا به صورت رسمی، مشخصات «موتو G60S» را به اشتراک گذاشت که خبر از عرضه دستگاهی با نمایشگر 120 هرتز و رم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۵۰ وات می‌دهد. طبق اطلاعات ...

وب سایت برزیلی موتورولا به صورت رسمی، مشخصات «موتو G60S» را به اشتراک گذاشت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - خبر از عرضه دستگاهی با نمایشگر 120 هرتز و رم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۵۰ وات می‌دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت موتورولا، گوشی موتو G60S از نمایشگر ۶.۸ اینچی +FHD با نرخ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - تازه‌سازی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در زیر کاپوت نیز پردازنده هلیو G95 دستگاه که دارای پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۰ گیگاهرتز و پردازنده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - گرافیکی Mali-G76MC4 است با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی قابل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - ارتقا ۱۲۸ گیگابایتی همراه شده است.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس

در قسمت پنل پشتی دستگاه نیز ماژول دوربین چهارگانه قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل f/1.7، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل f/2.2 با زاویه دید ۱۱۸ درجه، دوربین عکاسی ماکرو ۵ مگاپیکسل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - f/2.4 و سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - f/2.4 می‌شود. برای تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری کاربران نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در روزنه مخصوص دوربین سلفی نمایشگر جای داده شده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - است.

گوشی جدید موتورولا از NFC، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و پشتیبانی از شارژ سیمی ۵۰ وات بهره می‌برد. موتو G60S در ابعاد ۱۶۹.۷ در ۷۵.۹ در ۹.۶ میلی متر و وزن ۲۱۲ گرم و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ روانه بازار می‌شود. موتورولا هیچ اشاره‌ای به ظرفیت باتری دستگاه خود نکرده است.

هم اکنون فروش این گوشی در کشور برزیل آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از گزینه‌های رنگی آبی یا سبز این دستگاه را با قیمت ۴۳۰ دلار سفارش دهند. در حال حاضر هیچ جزئیاتی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - درباره عرضه گوشی موتو G60S در سایر بازارهای دنیا وجود ندارد.

گوشی موتو G60 اوایل امسال معرفی شده بود و مشخصات آن از نظر نمایشگر، میزان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - حافظه رم و فضای ذخیره سازی با دستگاه جدید یکسان است. اما موتو G60 از پردازنده  اسنپدراگون ۷۳۲G، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از طرف دیگر موتو G60S - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آباده استان فارس - سرعت شارژ بسیار بیشتری دارد و در ماژول دوربین خود یک سنسور (ماکرو) بیشتر دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone