🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10674.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی احتمالا روی گوشی میت ایکس مجهز به نمایشگر رول‌شونده کار می‌کند

هواوی پتنت جدیدی ثبت کرده که بر اساس آن به نظر می‌رسد چینی‌ها مشغول توسعه گوشی میت ایکس رول‌شونده هستند. از نمایشگر این دستگاه می‌توان در ابعاد مختلف استفاده کرد. بر اساس گزارش LetsGoDigital غول ...

هواوی پتنت جدیدی ثبت کرده که بر اساس آن به نظر می‌رسد چینی‌ها مشغول توسعه گوشی میت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان - ایکس رول‌شونده هستند. از نمایشگر این دستگاه می‌توان در ابعاد مختلف استفاده کرد.

بر اساس گزارش LetsGoDigital غول فناوری چینی امسال این پتنت را در دفتر مالکیت معنوی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان - جهانی (WIPO) - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان - به ثبت رسانده. مستندات این پتنت گوشی موبایلی با نمایشگر رول‌شونده را به تصویر می‌کشد که با مکانیسم مغناطیسی خود به صاف شدن صفحه نمایش هنگام بیرون کشیدن کمک می‌کند. به عبارت دیگر، این سیستم مغناطیسی مانع از تا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان - یا خم شدن صفحه نمایش پس از خارج شدن از قاب می‌شود. علاوه بر این، نمایشگر دستگاه نیز در اطراف گوشی پوشش داده می‌شود.

طبق اطلاعات این پتنت، شکل نمایشگر در حالت کشیده شده توسط دو آهنربا حفظ می‌شود. این امر از هرگونه چین خوردگی دستگاه نیز جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، پتنت اخیر نشان می‌دهد که گوشی میت ایکس با نمایشگر رول‌شونده از یک پنل POLED - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان - (دیود نورگسیل ارگانیک پلاستیکی) با لایه پایه پلاستیکی بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان

پتنت ثبت شده دستگاه و ساختار آن را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان - به صورت کامل شرح می‌دهد و در آن عنوان شده که گوشی رول‌شونده هواوی از سه حالت مختلف پشتیبانی می‌کند. در حالت عادی نمایشگر جمع شده و به پشت دستگاه منتقل می‌شود، در حالت دوم صفحه کمی به بیرون کشیده می‌شود و در حالت نهایی نیز صفحه به صورت کامل باز می‌شود.

گوشی به تصویر کشیده شده در این پتنت، کمی شبیه به دستگاه مفهومی «شیائومی می - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان - میکس آلفا» است. در حالی که میت ایکس رول‌شونده از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد، طبق مستندات ارائه شده در پتنت، پنل جلویی آن می‌تواند در حالت کشیده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان - شده ۷۰ درصد رشد داشته باشد و به اندازه ۱۱ اینچ برسد.

همانطور که می‌دانید، تمام پتنت‌ها وارد دنیای واقعی نمی‌شوند و به همین - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان - دلیل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان - تضمینی برای تولید گوشی رول‌شونده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زنجان استان زنجان - هواوی وجود ندارد و شاید چینی‌ها وارد چنین بازاری نشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone