🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10672.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر رسمی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ افشا شد

سامسونگ در ۲۰ مرداد در مراسم آنپکد از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند. حالا چند روز پیش از برگزاری این رویداد، بروشور رسمی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ به ...

سامسونگ در ۲۰ مرداد در مراسم آنپکد از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند. حالا چند روز پیش از برگزاری این رویداد، بروشور رسمی گلکسی زد فولد ۳ و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - گلکسی زد فلیپ ۳ به اینترنت راه پیدا کرده که تصاویر و مشخصات آن‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد.

در این بروشورها در کنار مشخصات فنی و تصاویر، برخی بهینه‌سازی‌های نرم افزاری هم به چشم می‌خورند که می‌توانند کاربران را ترغیب به خرید این دستگاه‌ها کنند. - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - گلکسی زد فولد ۳ به عنوان قدرتمندترین گوشی تاشو سامسونگ به نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و بیرونی ۶.۲ مجهز می‌شود که هردو از نوع سوپر امولد هستند و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان

در تصاویر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - گلکسی زد فولد ۳ به پشتیبانی این دستگاه از قلم - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - S Pen اشاره شده و همچنین مشخصات دوربین آن نیز به چشم می‌خورد. این گوشی هوشمند به دوربین سلفی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - زیر نمایشگر ۴ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و روی نمایشگر بیرونی هم دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان

سامسونگ برای این پرچمدارش دوربین اصلی سه‌گانه درنظر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - می‌گیرد که تمام آن‌ها سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اما با کاربردهای مختلف هستند. در ادامه سایر تصاویر بروشور گلکسی زد فولد ۳ را مشاهده می‌کنید.

دومین گوشی سامسونگ که در مراسم چهارشنبه این هفته معرفی می‌شود، گلکسی زد فلیپ ۳ است. بروشور این دستگاه هم به اینترنت راه پیدا کرده که تصاویر رسمی و مشخصاتش را در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - اختیار ما قرار می‌دهد.

این گوشی هوشمند طراحی مشابه نسل قبلی‌اش دارد با این تفاوت که ابعاد نمایشگر بیرونی‌اش بزرگتر می‌شود، در برابر نفوذ آب مقاوم است و همچنین از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برد. در ادامه تصاویر رسمی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - گلکسی زد فلیپ ۳ را مشاهده می‌کنید.

این گوشی سامسونگ به نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی و نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی مجهز می‌شود. این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - دستگاه از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ بهره - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - می‌برد و انتظار می‌رود با ۸ گیگابایت رم و در نسخه‌های مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - داخلی از راه برسد. دوربین اصلی آن دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی است و همچنین به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود کره‌ای‌ها در کنار این گوشی‌های هوشمند، از یک ساعت هوشمند در دو مدل - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - و همچنین یک ایرباد بی‌سیم هم رونمایی کنند. - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چناران استان خراسان - برای اینکه بدانید سامسونگ چه برنامه‌ای برای مراسم آنپکد بعدی‌اش دارد، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب دیجیاتو را بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone