🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10671.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل حکم پرداخت غرامت ۳۰۰ میلیون دلاری نقض پتنت را لغو کرد

دادگاه منطقه شرقی تگزاس در ماه مارس از اپل خواست تا به خاطر تخطی از قوانین مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) بیش از ۳۰۰ میلیون دلار به شرکت PMC غرامت بپردازد. این شرکت حالا حکم دیگری ...

درخواست پتنت شرکت PMC به دهه ۱۹۸۰ برمی‌گردد، اما هیچ پتنتی تا سال ۲۰۱۰ به این شرکت اعطا نشده بود. بر اساس حکم - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خدابنده استان زنجان - دادگاه تجدیدنظر، این استراتژی شامل تاخیری غیرمعقولانه بوده و از سیستم ثبت پتنت سوءاستفاده کرده است. در رویه‌ای که تحت عنوان پتنت‌های - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خدابنده استان زنجان - زیرآبی از آن یاد شده، شرکت‌ها صدور پتنت‌های خود را به زمانی موکول می‌کنند که یک شرکت دیگر از فناوری آن‌ها استفاده کرده باشد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خدابنده استان زنجان

دادگاه حتی در اسناد داخلی PMC مشاهده کرده که این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خدابنده استان زنجان - شرکت از اپل به عنوان یکی از کاندیداهای طبیعی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خدابنده استان زنجان - برای هدف قرار گرفتن در سال ۱۹۹۱ نام برده است. طبق اطلاعات موجود در این اسناد، PMC اطمینان یافته که پتنت‌هایش تا پیش از نقض شدن توسط شرکت‌های فعال در بازار صادر نشود. این شرکت در کنار اپل از اینتل و مایکروسافت هم به عنوان کاندیداهای احتمالی برای نقض پتنت‌ها اسم برده است.

همان‌طور که گفتیم شرکت PMC در ماه مارس در دادگاه برنده ۳۰۸.۵ میلیون دلار غرامت شد و توانست اپل را به نقض پتنت‌های DRM در فناوری FairPlay متهم کند. از این فناوری برای اشتراک‌گذاری محتواهای رمزنگاری‌شده در سرویس‌هایی مثل آیتونز، اپ استور و اپل موزیک استفاده می‌شود. اپل و PMC هنوز نسبت به رای دادگاه تجدیدنظر واکنشی نشان نداده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone