🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10670.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تعداد دستگاه‌های مجهز به هارمونی ۲ از مرز ۹۰ میلیون گذشت؛ هر ثانیه ۸ دستگاه جدید

سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و اکنون گفته می‌شود تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل هارمونی ۲ به ۹۰ میلیون رسیده و در هر ثانیه ۸ دستگاه جدید ...

سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و اکنون گفته می‌شود تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل هارمونی ۲ به ۹۰ میلیون رسیده و در هر ثانیه ۸ دستگاه جدید از آن به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - این تعداد اضافه می‌شود.

هواوی برای سیستم عامل هارمونی ۲ هدف جاه طلبانه‌ای را تعیین کرده و قصد دارد تا پایان سال کاربران آن را به ۳۰۰ میلیون برساند. هر چند عدد بزرگی از سوی غول فناوری چینی اعلام شده اما دستیابی به آن غیرممکن به نظر نمی‌رسد، زیرا تعداد دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل چند روز گذشته ۷۰ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - میلیون بوده و اکنون این مقدار به ۹۰ میلیون دستگاه رسیده است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان

با این وجود می‌توان گفت از چهار روز قبل تاکنون ۲۰ میلیون دستگاه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - دیگر نیز از سیستم عامل اختصاصی هواوی پشتیبانی می‌کنند. چشمگیر بودن عملکرد سیستم عامل هارمونی ۲ زمانی بیشتر مشخص می‌شود که متوجه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - شویم «ریچارد یو» مدیرعامل گروه تجاری مصرف‌کنندگان هواوی اعلام کرد در هر ثانیه ۸ دستگاه جدید از سیستم عامل اختصاصی آن‌ها پشتیبانی می‌کند. البته ممکن است برخی از کاربران - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - چند دستگاه با پشتیبانی از این سیستم عامل داشته باشند و این مقدار به صورت کلی تعداد کاربران این پلتفرم را مشخص نمی‌کند.

هنوز مشخص نیست که چه دلیلی در اضافه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - شدن ۲۰ میلیون گوشی جدید به تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل هارمونی ۲ دخیل بوده است، اما به نظر می‌رسد که بیشتر این گوشی‌ها، دستگاه‌های قدیمی کاربران بوده‌اند که بروزرسانی سیستم عامل هارمونی را دریافت کرده‌اند. هواوی اواسط خرداد ماه از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - سیستم عامل هارمونی ۲.۰ رونمایی کرد و همزمان با معرفی آن را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - حدود ۱۰۰ دستگاه منتشر کرد.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که از کل ۳۰۰ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - میلیون دستگاه پیش‌بینی شده توسط هواوی ۱۰۰ میلیون آن‌ها به سایر دستگاه‌ها و ابزارهای هوشمند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - این شرکت مربوط می‌شود. بنابراین هنوز راه‌ زیادی تا تحقق آن باقی مانده است، اما همانطور که گزارش می‌شود سیستم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رودسر استان گیلان - عامل هواوی به سرعت در حال رشد است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone