تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10125.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آدام موسری: اینستاگرام فعلا برنامه‌ای برای توسعه اپ مخصوص آیپد ندارد

مدیرعامل اینستاگرام اخیرا در یک پرسش و پاسخ به موضوع فقدان اپلیکیشن آیپد این شبکه اجتماعی جواب داده و با توجه به گفته‌های او بعید به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد عرضه چنین ...

مدیرعامل اینستاگرام اخیرا در یک پرسش و پاسخ به موضوع فقدان اپلیکیشن آیپد این شبکه اجتماعی جواب داده و با توجه به گفته‌های او بعید به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد عرضه چنین اپلیکیشنی باشیم.

«آدام موسری»، مدیرعامل اینستاگرام در پاسخ به این سوال ساده که «اپ آیپد اینستاگرام کجاست» توضیح داد: «اخیرا چون در پرواز بودم زمان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - کمی را روی آیپد سپری کردم، ولی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - هنوز اپ آیپدی برای اینستاگرام در کار نیست. ساخت چنین برنامه‌ای جذاب خواهد بود اما کارهای زیادی باید انجام شود و تعداد نیروها محدود است، پس نمی‌توان به همه پروژه‌ها رسید.»

کاربران آیپد از مدت‌ها پیش خواستار عرضه نسخه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - مخصوص اینستاگرام برای این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - دستگاه بودند. فیسبوک از حضور کاربران آیپد آگاه است و در شبکه اجتماعی خودش تا حد خوبی از این تبلت پشتیبانی می‌کند. اینستاگرام دو اپلیکیشن برای آیپد به نام‌های Hyperlapse و Boomerang دارد، ولی نکته عجیب این است که خود اپ اصلی هنوز فاقد نسخه آیپد است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان

اینستاگرام چندی قبل قابلیت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - انتشار پست از طریق رابط - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - وب در این شبکه اجتماعی را فراهم کرد، اما باز هم به کاربران آیپد اجازه نداد که چنین امکانی داشته باشند. به عبارت دیگر، در حال حاضر می‌توانید از روی موبایل، کامپیوتر یا مک پست ارسال کنید، اما از روی آیپد نه.

خوشبختانه iPadOS 15 قابلیتی دارد که کمک می‌کند تا راحت‌تر از اپلیکیشن‌هایی که فقط نسخه آیفون دارند در آیپد استفاده کنید. iPadOS 15 اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های آیفون در حالت افقی اجرا شوند. ولی این قابلیت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - هم هنوز نتوانسته رضایت کاربران را جلب کند.

با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد که تصمیم اینستاگرام برای عقب انداختن توسعه اپ آیپد دوباره کاربران را ناامید خواهد کرد. بحث ساخت این اپلیکیشن حالا دیگر به کشمکشی میان توسعه‌دهندگان اینستاگرام و کاربران تبدیل شده و باید ببینیم که این شرکت در نهایت چه زمانی اپ آیپد خود را منتشر می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone