🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33299.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هدست واقعیت مجازی و مستقل آکیلس کوئست معرفی شد؛ نتیجه چند دهه رویاپردازی

به نظر می رسد پروژه سانتا کروز بالاخره از فاز پیش تولید درآمده است. در رویداد آکیلس کانکت 5 که از ساعتی پیش مشغول برگزاریست مشخص شد هدست واقعیت مجازی جدید آکیلس که در عین ...

به نظر می رسد پروژه سانتا کروز بالاخره از فاز پیش تولید درآمده است. در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رویداد آکیلس کانکت 5 که از ساعتی پیش مشغول برگزاریست مشخص شد هدست واقعیت مجازی جدید آکیلس که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در عین قدرتمندترین بودن، به شکلی کاملاً مستقل عمل می کند حالا رسماً «آکیلس کوئست» نام گرفته و قرار است طی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بهار 2019 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با قیمت معقول 399 دلار عرضه شود. البته این قیمت مدل پایه دستگاه است که حافظه ای 64 گیگابایتی دارد.

آکیلس کوئست رزولوشن 1600x1440 پیکسل را در مقابل هر چشم قرار - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می دهد و همراه با 50 بازی عرضه می شود. علاوه بر این توسعه دهندگان مشغول پورت برخی از برجسته ترین بازی های هدست آکیلس ریفت، مانند Moss ،The Climb و Robo Recall به پلتفرم جدید آکیلس هستند.

آکیلس کوئست از آن دست هدست هایی است که وعده شان را از همان ابتدای کار واقعیت مجازی شنیده بودیم اما مثل رویایی دوردست به نظر می رسیدند. آکیلس قول داده که با هدستی بسیار قدرتمند و کاملاً مستقل طرف هستیم که چشم انداز چند ده ساله واقعیت مجازی را به واقعیت تبدیل می کند. و باید گفت که هرچیزی تا به امروز شنیده ایم تاییدی بر این ادعا بوده است.

آکیلس کوئست در غایی ترین حالت قرار است گیمینگ حرکتی را در دیوایسی مستقل ارائه دهد که از آزادی عمل شش درجه ای و قابلیت های وایرلس برخوردار است. هیچ سنسور یا کابلی به هدست متصل نیست و در عوض از پایش داخلی برای تشخیص حرکات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گیمر استفاده می شود. آکیلس این تکنولوژی را «Insight» می خواند و می گوید که برای تحقق آن از چهار سنسور فوق - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عریض و الگوریتم های بینایی رایانه ای استفاده شده تا حرکت های بازیکن و کنترلرهای حرکتی به درستی پایش شوند.

کوئست تفاوت قابل توجهی به هدست 200 دلاری و مستقل آکیلس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گو دارد. آکیلس گو هدستی شبیه به Gear VR است که البته به جای استفاده از یک موبایل هوشمند، از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مشخصات سخت افزاری رایج - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یک موبایل هوشمند بهره می برد. آکیلس کوئست اما قرار است هم رده دیگر هدست های مخصوص پی سی قرار بگیرد؛ البته این بار بدون هیچ سیمی.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone