🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33289.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به شیائومی ردمی نوت 6 پرو پیش از رونمایی [تماشا کنید]

هنوز شیائومی از گوشی رد می نوت 6 پرو رسماً رونمایی نکرده اما نه تنها یک خرده فروشی آنلاین فروش آن را روی وبسایتش آغاز نموده، بلکه ویدیوی نگاه نزدیک به این موبایل نیز منتشر ...

در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این ویدیو، بسته بندی رسمی محصول - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یاد شده به نمایش گذاشته می شود که با توجه به آن احتمالاً میان رده‌ی یاد شده اکنون آماده عرضه بوده و شیائومی صرفاً بنابر استراتژی بازاریابی خود آن را هنوز عرضه نکرده است.

بر اساس اطلاعات به نمایش گذاشته شده در این ویدیو رد می نوت 6 پرو از یک صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن +1080p بهره می برد. پیش از این مشخص شده بود که در این موبایل، یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ تعبیه شده و این ویدیو مهر تاییدی بر این مطلب می‌زند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

مدل به نمایش گذاشته شده در این ویدیو از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ضمن اینکه به صورت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸.۱ و رابط کاربری MIUI 9.6 پشتیبانی می‌کند.

در بدنه‌ی پشتی این موبایل یک دوربین دوگانه متشکل از دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی با قابلیت Dual Pixel AF تعبیه شده که علاوه بر میزان کنتراست سوژه در یک نقطه، جهت حرکت آن را هم تشخیص می دهد. همچنین یک دوربین دوگانه با سنسور‌های ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی را ایفا خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

این موبایل به همراه یک شارژ و کابل microUSB عرضه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می‌شود که می تواند توان شارژ ۱۰ واتی را به ارمغان آورد. متاسفانه شیائومی هنوز به استفاده از درگاه‌های قدیمی‌تر اصرار می‌ورزد و این مسئله موجب شده که درگاه USB Type C در رد می نوت 6 پرو تعبیه نگردد.

البته جای نگرانی نیست چرا که یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در کنار فرستنده‌ی اشعه فرو سرخش قرار گرفته است. هنوز قیمتی برای این موبایل درنظر گرفته نشده اما با معرفی رسمی این موبایل مشخصاً این مسئله نیز روشن خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone