🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33297.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تیزر جدید هواوی میت 20 و میت 20 پرو با محوریت چیپست کایرین 980 [تماشا کنید]

مدتی پیش بود که تیزری ویدیویی با محوریت قابلیت های تصویربرداری دو موبایل هواوی میت 20 و میت 20 پرو منتشر شد و حالا کمپانی چینی یک تیزر دیگر منتشر کرده که به چیپست کایرین ...

مدتی پیش بود که تیزری ویدیویی با محوریت قابلیت های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - تصویربرداری دو موبایل هواوی میت 20 و میت 20 پرو منتشر شد و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - حالا کمپانی چینی یک تیزر دیگر منتشر کرده که به چیپست کایرین 980 تعبیه شده در این دو دستگاه می پردازد.

در حال حاضر بر هیچکس پوشیده نیست که میت 20 و میت 20 پرو، پرچمداران تازه هواوی هستند و همراه با کایرین 980 از راه می رسند؛ اما قابلیت هایی که این چیپست با خود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - به ارمغان خواهد آورد، هنوز نامشخص باقی مانده اند. با این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - همه به صورت قطعی می دانیم که با یکی از قدرتمندترین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - چیپست ها در بازار موبایل های هوشمند هستیم و به ادعای هواوی، باید منتظر مصرف باتری و پرفورمنس به مراتب بهتر نسبت به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - اسنپدراگون 845 کوالکام بود.

هوش مصنوعی یکی از تمرکزهای اصلی هواوی در توسعه کایرین 980 بوده و با بهره گیری از یک واحد پردازش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - عصبی دوگانه، هوش مصنوعی کایرین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - 980 قادر به تشخیص 4500 تصویر بر دقیقه است. در همین حال اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - 845 قادر به تشخیص 2371 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - تصویر بر دقیقه و چیپست A11 اپل قادر به تشخیص 1458 تصویر بر دقیقه هستند. با توجه به این تفاوت چشمگیر، انتظار می رود قابلیت های هوش مصنوعی نقشی اساسی در موبایل های پرچمدار هواوی میت 20 ایفا کنند.

در نهایت باید افزود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - که هواوی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - میت 20 و هواوی میت 20 پرو طی مراسمی در روز شانزدهم اکتبر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - به صورت رسمی رونمایی می شوند و باید دید که ادعای هواوی مبنی بر ضعیف تر بودن چیپست A12 بیونیک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سوادکوه استان مازندران - اپل در قیاس با کایرین 980 صحت دارد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone