🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33301.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وقتی خلاقیت محدودیتی ندارد؛ بهترین بازی‌های ساخت و ساز موبایل

در عناوین سندباکسی (Sandbox) که مهمترین وظیفه بازیکن «ساخت و ساز» است، تنها یک محدودیت وجود دارد؛ خلاقیت. این بازی‌ها به قدری دست مخاطب را باز می‌گذارند و ابزارهای مختلف به او می‌دهند که هر ...

در عناوین سندباکسی (Sandbox) - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - که مهمترین وظیفه بازیکن «ساخت و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - ساز» است، تنها یک محدودیت وجود دارد؛ خلاقیت. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - این بازی‌ها به قدری دست مخاطب را باز می‌گذارند و ابزارهای مختلف به او می‌دهند که هر چیزی را بخواهد می‌تواند بسازد. یک‌تجربه بی‌نهایت که تکراری شدنش کاملا به خودتان بستگی دارد.

در مطلب پیش‌رو به سراغ همین بازی‌ها رفته‌ایم و اگر می‌خواهید خلاقیت‌تان را در ساخت سازه‌های مختلف یا حتی بازی‌های گوناگون بسنجید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «وقتی خلاقیت محدودیتی ندارد؛ بهترین بازی‌های ساخت و ساز موبایل» - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - را از دست ندهید.

Minecraft

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

هیاهویی که این روزها با فورتنایت می‌بینیم، چیز جدیدی نیست و قبلا از آن این ماینکرافت بود که دنیای بازی‌های ویدیویی را به هم ریخت. ماینکرافت در سال‌های اولیه عرضه خود به قدری در جهان معروف شد که سر و صدای این هیاهوها به مدارس هم رسید و حالا در بعضی کشورها، بخشی از زمان دانش‌ آموزان به تجربه همین بازی اختصاص داده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - می‌شود.

به یک علت: تقویت قوه خلاقیت. در ماینکرافت با وسیله‌هایی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - به دست می‌آورید می‌توانید هر سازه‌ای که دلتان می‌خواهد را بسازید. همین مسئله نقش زیادی را روی بهبود قدرت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - خلاقیت کودکان ایفا می‌کند. البته این تاثیر مثبت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - ماینکرافت روی مباحث آموزشی به این معنی نیست که بازیکن‌های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - بزرگتر از بازی لذت نمی‌برند.

ماینکرافت چهار حالت گیم دارد و با هر کدام یک تجربه کاملا متفاوت خواهید داشت؛ در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - حالت بقا باید غذا پیدا کنید و با ساخت پناهگاه از شر دشمنان در امان باشید. در مود خلاقانه می‌توانید هر چیزی که خواستید را بدون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - محدودیت بسازید، در حالت ماجراجویی به نقشه‌هایی که بقیه بازیکن‌ها ساخته‌اند، قدم می‌گذارید و در نهایت مود تماشاگر که به کاربر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - اجازه می‌دهد تا بازی بقیه گیمرها را ببینند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

Minecraft: Pocket Edition

سازنده: Mojang قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 192 مگابایت زبان:

Block Craft 3D

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

ماینکرافت یک بازی پولی بوده و مهمترین محرکی که باعث شده Block Craft 3D به این حد از محبوبیت برسد، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - ارائه یک تجربه شبیه و رایگان از ماینکرافت است. بنابراین در این عنوان انتظار چیزی فراتر از ماینکرافت را نداشته باشید. همان المان‌هایی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - قبلا دیده‌ بودیم با کاستی‌هایی و البته بدون نیاز به پرداخت پولی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - حالا در Block Craft 3D در دسترس هستند؛ در جهان می‌گردید، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - ایده‌های جدید به دست می‌آورید و هر چیزی که خواستید را می‌سازید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

Block Craft 3D

سازنده: Fun Games For Free قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 112 / 56 مگابایت زبان:

Terraria

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

مقایسه درستی نیست اما به اعتقاد بعضی‌ها Terraria «نسخه دو بعدی ماینکرافت» است. در بازی کاربر کارش را به سه وسیله آغاز می‌کند: کلنگ برای منابع معدنی، اسلحه برای جنگ‌ و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - تبر برای بریدن چوب. حالا با این ابزارها او باید به جستجوی جهان اطرافش بپردازد، با دشمنان بجنگد و با ساخت سازه‌های بهتر شانس زنده ماندنش را افزایش دهد. Terraria چه در بخش ساخت‌و ساز، چه در بخش ماجراجویی و چه در نبردها عمق بالایی دارد و تا مدت‌ها می‌تواند مخاطب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - را معتاد کند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

Terraria

سازنده: 505 Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 126.3 / 102 مگابایت زبان:

Roblox

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

روبلاکس (Roblox) پلتفرمی ترکیبی از فضای مجازی و بازی‌های ویدیویی است. در این سرویس میلیون‌ها بازی وجود داشته و کاربران با دوستان خود می‌توانند به جستجو در میان آن‌ها بپردازند، چیزی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - که دوست دارند را انتخاب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - کنند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - و یک تجربه کاملا تعاملی با یکدیگر داشته باشند. اما چیزی که این سرویس را منحصر به فرد کرده، قابلیت ساخت بازی بدون استفاده از دانش زیاد است.

در اینجا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - ابزارهای مخصوصی به کاربران داده می‌شود و آن‌ها به کمک همین ابزارها می‌توانند آثار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - خود را بسازند. بخش جالب‌تر ماجرا هم اینجاست که این آثار می‌توانند برای سازندگانشان درآمدزایی کنند. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - بنابراین اگر در کنار تجربه میلیون‌ها بازی می‌خواهید اثر خودتان را بسازید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - و شانس‌تان را برای درآمدزایی امتحان کنید، روبلاکس گزینه خوبی است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

ROBLOX

سازنده: Roblox Corporation قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 144.7 / 73 مگابایت زبان:

Growtopia

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

در Growtopia هر بازیکن جهان خودش را داشته و می‌تواند هر چیزی که می‌خواهد را بسازد؛ قلعه‌های بزرگ، سیاه‌چاله‌های خطرناک، آثار هنری، پازل‌های مختلف، مینی گیم‌های گوناگون و حتی صحنه فیلم معروفی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - که دوست دارد. بنابراین کاربران با سر زدن به هر دنیا، شاهد یک تجربه کاملا متفاوت از بازی خواهند بود و گاهی اوقات ممکن است به نبرد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - با شبح‌ها بروند، با بقیه بازیکن‌ها بجنگند یا حتی مسابقه رانندگی بدهند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

Growtopia

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 114.3 / 74 مگابایت زبان:

Portal Knight

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

اگر خیلی حوصله ساخت و ساز ندارید و به دنبال اثری اکشن‌تر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - هستید، Portal Knight همان عنوانی است که باید به سراغش بروید. در اینجا هم با چیزهایی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - دارید وسیله‌های مختلف می‌سازید و در برابر دشمنان از خود محافظت می‌کنید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - اما چیزی که بازی را از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - آثار مشابهش جدا کرده به پر رنگ‌تر بودن المان‌های سبک نقش آفرینی برمی‌گردد. این مسئله - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - به همراه گرافیک‌ پر زرق و برق‌تر، Portal Knight را به یکی از بهترین گزینه‌های جدید سبک سندباکس تبدیل کرده است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

Portal Knights

سازنده: 505 Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1370 / - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - 507 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone