🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33283.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نسخه تحت وب اینستاگرام حالا از نوتیفیکیشن‌‌ ها پشتیبانی می‌ کند

برای اولین بار، از این پس هنگام چک کردن اینستاگرام از طریق مرورگر می‌توانید نوتیفیکیشن‌های دریافتی خود را در لحظه ببینید. به گزارش اندروید پلیس این قابلیت در حال حاضر فقط در مرورگر گوگل کروم ...

برای اولین بار، از این پس هنگام چک - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کردن اینستاگرام از طریق مرورگر می‌توانید نوتیفیکیشن‌های دریافتی خود را در لحظه ببینید. به گزارش اندروید پلیس این قابلیت در حال حاضر فقط در مرورگر گوگل کروم پشتیبانی شده و اثری از آن در مرورگرهای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سافاری و فایرفاکس دیده نمی‌شود.

برای دریافت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نوتیفیکیشن در مرورگر، اینستاگرام در ابتدا از شما درخواست مجوز می‌کند. - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بعد از صدور مجوز به محض آنکه کسی به شما درخواست دوستی داده یا زیر پست‌تان نظری بگذارد، با نوتیفیکیشن از این موضوع باخبر خواهید شد.

نوتیفیکیشن‌های تحت مرورگر اینستاگرام را می‌توانید هم در موبایل و هم دسکتاپ مشاهده کنید. ضمنا اینستاگرام لایت هم شامل این تغییر می‌شود. همانطور که می‌دانید، اینستاگرام لایت نسخه سبک وزن و کم‌مصرف این شبکه‌ اجتماعیست که اوایل امسال در مکزیک منتشر شد و کم کم با بیرون آمدن از فاز آزمایشی به مرحله انتشار بین‌المللی نزدیک‌ می‌شود.

تغییرات اخیر نشان‌دهنده آنند که اینستاگرام می‌خواهد تجربه کار با نسخه تحت‌ وب و نسخه لایت اپلیکیشن خود را به اپلیکیشن اصلی نزدیک‌تر سازد. با این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - وجود هنوز تفاوت‌های بزرگی وجود دارند. به عنوان مثال، هنوز نمی‌توانید در نسخه لایت و تحت وب ویدیو آپلود کنید. ضمنا پیام‌های دایرکت نیز در این دو پشتیبانی نمی‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone