🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33293.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل حالا رسماً صاحب سرویس موسیقی آنلاین Shazam است

کمپانی اپل بالاخره فرآیند خرید Shazam را به پایان رساند و با پرداخت 400 میلیون دلار، صاحب این سرویس موسیقی آنلاین شد. خبر خوب برای کاربران کنونی Shazam حذف تبلیغات درون برنامه است که اپل ...

کمپانی اپل بالاخره فرآیند خرید Shazam را به پایان رساند و با پرداخت 400 میلیون دلار، صاحب این سرویس موسیقی آنلاین شد. خبر خوب برای کاربران کنونی Shazam حذف - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تبلیغات درون برنامه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است که اپل در بیانیه رسمی خود به آن اشاره کرده.

همان طور که احتمالاً می دانید، اپلیکیشن شَزَم به کاربران اجازه می دهد موسیقی در حال پخش را شناسایی کرده و آن را به فهرست پخش خود اضافه کنند. این کار با ضبط بخشی از آهنگ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - توسط نرم افزار و جست و جوی آن در دیتابیس Shazam صورت می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گیرد که چندین میلیون قطعه موسیقی را در دسترس دارد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان

سرویس موسیقی شَزَم یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های موبایل را در اختیار دارد که تا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کنون بیش از یک میلیارد بار دانلود شده و ماهانه 150 میلیون کاربر فعال دارد که روزانه 20 میلیون قطعه موسیقی را با استفاده از نرم افزار مورد بحث جست و جو می کنند.

اپلیکیشن Shazam تا کنون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بیش از یک میلیارد بار دانلود شده

البته Shazam با وجود محبوبیت بالا، نتوانسته مانند سایر اپلیکیشن های پرطرفدار از کاربران خود کسب درآمد کند و به همین دلیل اپل با خرید آن، به دنبال افزایش کاربران سرویس درآمدزای خود یعنی Apple Music است. اپل میوزیک که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هم اکنون حدود 36 میلیون مشترک دارد، امیدوار است با اضافه شدن خدمات شَزَم، 7.5 میلیون کاربر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جدید را به سرویس خود اضافه کند.

با یکپارچه شدن Shazam و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سرویس موسیقی اپل، حالا پس از شناسایی موزیک توسط شَزَم، دو گزینه جدید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در اختیار کاربر قرار می گیرد که یکی پخش آهنگ در Apple Music و دیگری خرید آن از سرویس اپل است. البته امکان استریم موزیک مورد نظر در اسپاتیفای نیز وجود خواهد داشت.

گفتنی است در روز خرید شَزَم توسط اپل، کمپانی رادیو ماهواره ای SiriusXM نیز معامله بزرگی انجام داد و پلتفرم استریم موسیقی Pandora را به مبلغ 3.5 میلیارد دلار خریداری کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone