🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35940.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت ابزارهای هوشمند تشخیص گفتار را یکپارچه می کند

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان مایکروسافت موسوم به بیلد 2018 در شهر سیاتل آمریکا برگزار شده و غول تکنولوژی دنیا به رونمایی از آخرین دستاوردهایش در حوزه نرم افزار مشغول است. ردموندی ها امسال تمرکز ویژه ...

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان مایکروسافت موسوم به بیلد 2018 در شهر سیاتل آمریکا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برگزار شده و غول تکنولوژی دنیا به رونمایی از آخرین دستاوردهایش در حوزه نرم افزار مشغول است. ردموندی ها امسال تمرکز ویژه ای روی خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین دارند و علاوه بر معرفی سرویس های جدید، خدمات قبلی خود را متمرکزتر کرده اند.

با توجه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به گستردگی هوش مصنوعی در خدمات متنوع مایکروسافت، نیاز به یکپارچه سازی در این بخش احساس می شد و حالا شرکت مورد بحث اعلام کرده که ابزارهای «هوش مصنوعی برای خدمات شناختی» (Cognitive Services AI) را در یک قالب جدید و ویژه و به شکل API در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد.

این سرویس گفتاری ویژه، موارد مختلفی از جمله سرویس تشخیص گفتار، API تبدیل متن به گفتار، مدل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های آوایی اختصاصی و خدمات ترجمه ردموندی ها را در بر می گیرد. در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تمامی موارد فوق به شکل جداگانه و به ترتیب در قالب API گفتاری بینگ، API تشخیص گفتار اسپیکر، سرویس گفتار سفارشی و API ترجمه گفتاری عرضه می شوند و هرکدام سیستم قیمت گذاری مخصوص به خود را دارند.

گفتنیست مایکروسافت در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بیلد امسال چندین سرویس شناختی دیگر را نیز - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با یکدیگر ترکیب کرده که در بین آنها می توان خدمات تشخیص دست نوشته و پشتیبانی از بینایی ماشینی در اژور IoT را نام برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone