تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17117.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل M1 با شبیه‌سازی x86 هم مک‌های دیگر را در تست تک هسته‌ای پشت سر گذاشت

به تازگی نتایج بنچمارک جدیدی از چیپ اپل M1 منتشر شده که عملکرد آن در زمینه شبیه‌سازی x86 تحت «Rosetta 2» را به نمایش می‌گذارد. نتایج بنچمارک گیک‌بنچ Rosetta 2 مک بوک ایر مجهز به ...

به تازگی نتایج بنچمارک جدیدی از چیپ اپل M1 - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - منتشر شده که عملکرد آن در زمینه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شبیه‌سازی x86 تحت «Rosetta 2» را به نمایش می‌گذارد.

نتایج بنچمارک گیک‌بنچ Rosetta 2 مک بوک ایر مجهز به چیپ اپل M1 با ۸ گیگابایت رم را نشان می‌دهد که در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۱۳۱۳ و ۵۸۸۸ شده است. از آنجایی که این بنچمارک تحت Rosetta 2 اجرا شده، روی عملکرد این چیپ تاثیر گذاشته است. ظاهرا  - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - Rosetta 2 در اجرای کد x86 به ۷۸ تا ۷۹ درصد عملکرد کد بومی اپل سیلیکون - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دست پیدا می‌کند.

با وجود چنین تاثیری روی عملکرد، امتیاز تک هسته‌ای Rosetta 2 همچنان بالاتر از سایر مک‌های اپل مجهز به تراشه‌های اینتل است که شامل آی‌مک ۲۰۲۰ مجهز به پردازنده اینتل Core i9-10910 با فرکانس ۳.۶ گیگاهرتز نیز می‌شود.

بنچمارک‌های اولیه مک بوک ایر با چیپ M1 از امتیاز ۱۶۸۷ در بخش تک هسته‌ای و امتیاز ۷۴۴۳ در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بخش چند هسته‌ای خبر می‌دادند. امتیازهای مختلف این پردازنده در سایت گیک‌بنچ در دسترس قرار دارد. عملکرد تک هسته‌ای دستگاه مختلفی مک را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

اپل قصد دارد طی دو سال - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آینده به صورت کامل از پردازنده‌های اینتل به سمت پردازنده‌های - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مبتنی بر ARM اپل سیلیکون مهاجرت کند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در مراسم «One More Thing» از اولین تراشه انحصاری خود به نام چیپ M1 رونمایی کرد.

این تراشه اپل با لیتوگرافی ۵ نانومتری توسعه پیدا کرده و از ۱۶ میلیارد ترانزیستور بهره می‌برد. این چیپست دارای ۸ هسته پردازشی و GPU با حداکثر ۸ هسته است که طبق بنچمارک‌ها، عملکرد گرافیکی بهتری نسبت به کارت‌های گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 1050 Ti و رادئون RX 560 شرکت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - AMD دارد.

خریداران می‌توانند مک بوک ایر، مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک مینی جدید مجهز به این چیپ را سفارش دهند و البته در آینده محصولات بیشتری مجهز به M1 از راه خواهند رسید و شاهد عرضه محصولی با پردازنده اینتل نخواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone