🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10762.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تیزر و تصاویری از نسخه سفارشی وان پلاس ۹ پرو با رنگ سفید [تماشا کنید]

وان پلاس ۹ پرو سوم فروردین‌ ماه در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای معرفی شد و اکنون شرکت چینی با ارائه تیزر و پوستر جدیدی از رنگ سفید خاص و سفارشی این دستگاه خبر ...

وان پلاس ۹ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - پرو سوم فروردین‌ ماه در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای معرفی شد و اکنون شرکت چینی با ارائه تیزر و پوستر جدیدی از رنگ سفید خاص و سفارشی این دستگاه خبر داد. هرچند این نسخه در تعداد محدودی به بازار عرضه می‌شود.

در روزهای گذشته شایعاتی درباره نسخه سفید این دستگاه به گوش می‌رسید و اکنون تولید کننده چینی اولین تیزر و پوسترهای رسمی این نسخه را به اشتراک گذاشته است. وان پلاس عنوان می‌کند که در این مدل از فناوری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - AG دو لایه یا بافت انعکاس پراکنده استفاده شده است که باعث گرم شدن دستگاه می‌شود و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - هنگام استفاده کاربران اثر انگشت را به خود - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - جذب نمی‌کند. این شرکت همچنین در مورد عملکرد دوربین آن صحبت کرده است که با دوربین‌های حرفه‌ای مقایسه می‌شود.

البته وان پلاس تایید کرده است که این نسخه سفید رنگ از گوشی وان پلاس ۹ پرو به صورت انبوه تولید و به فروش نخواهد رسید. با این وجود هدف این شرکت از نشان دادن مدل جدید در صورتی که هیچ برنامه‌ای برای فروش آن در بازار ندارد، مشخص نیست.

وان پلاس ۹ پرو از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰  پیکسل بهره می‌برد. نمایشگر گوش نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند و توسط محافظ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - گوریلا گلس محافظت می‌شود.

در زیر کاپوت گوشی نیز به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده که با استفاده از فرآیند ۵ نانومتری ساخته شده است و دارای پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۶۰ است. روی پنل پشتی آن نیز ماژول دوربین چهارگانه قرار گرفته که سه سنسور ۴۸، ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی هم به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

وان پلاس ۹ پرو به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز شده و با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان می‌دهد. این دستگاه همچنین از سیستم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد و از فناوری شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت این دستگاه زیر نمایشگرش قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone