🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17470.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تصاحب Arm توسط انویدیا چگونه دنیای فناوری را متحول می‌کند؟

یکی از بزرگترین دادوستدهای تاریخ چند ده ساله صنعت چیپست این روزها با خرید Arm توسط انویدیا در جریان است. جالب اینجاست این قرارداد ۴۰ میلیارد دلاری که شامل حتی یک تراشه فیزیکی هم نمی‌شود، ...

یکی از بزرگترین دادوستدهای تاریخ چند ده ساله صنعت چیپست این روزها با خرید Arm توسط انویدیا در جریان است. جالب اینجاست این قرارداد ۴۰ میلیارد دلاری که شامل حتی یک تراشه فیزیکی هم نمی‌شود، می‌تواند صنعت موبایل و کامپیوتر را دگرگون کند.

«انویدیا»، غول حوزه کارت گرافیک و رهبر بازار هوش مصنوعی تنها یک امضا با خرید یکی از بزرگترین شرکت‌های طراحی پردازنده در دنیا فاصله دارد. هرچند تعداد انگشت شماری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - با نقش پررنگ Arm در دنیای فناوری آشنایی دارند اما چنان قدرتی پشت آن نهفته که بسیاری، از جمله هم‌بنیانگذار Arm درباره عواقب تصاحب این شرکت توسط انویدیا هشدار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - می‌دهند.

برای درک تاثیر Arm کافی است بدانید تقریبا تمام موبایل‌های دنیا با پردازنده کوالکام، اگزینوس، کرین یا سری A - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - اپل تحت مجوز معماری این شرکت تولید می‌شوند. در برخی موارد GPU و واحد پردازش عصبی هم بر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - پایه طرح‌های مهندسان این شرکت بریتانیایی توسعه پیدا می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران

اپل و چند شرکت‌ معدود دیگر مجوزهای خاصی را از Arm خریده‌اند که امکان سفارشی سازی طراحی پردازنده را به آنها می‌دهد. کمپانی‌های بسیار دیگری از جمله کوالکام اما از طراحی آماده استفاده کرده و با اضافه کردن قطعات دیگر چیپستی مثل اسنپدراگون را تولید می‌کنند. به عبارت دیگر پیشرفت سریع و خیره کننده صنعت موبایل در ۱۵ سال گذشته مدیون Arm - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - است.

تاثیر این شرکت البته - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - بسیار گسترده‌تر از گوشی‌های هوشمند است. این شرکت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - با برند «نئو» در حوزه دیتا سنتر و سرور هم فعالیت چشمگیری دارد. در زمینه پردازنده‌های لپ تاپ و کامپیوتر هم آنچنان عملکرد درخشانی دارد که اپل تصمیم گرفته پس از سال‌ها استفاده ازپردازنده‌های اینتل را کنار گذاشته و به معماری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - Arm روی بیاورد.

مزایای این معماری از جمله مصرف کمتر انرژی و توان پردازش فوق العاده باعث این تصمیم از سوی اپل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - شده اما آنها تنها شرکتی نیستند که این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - رویه را در پیش گرفته‌اند و مدتی است که شاهد توسعه سیستم‌های ویندوزی مبتنی بر پردازنده‌های Arm هستیم. از پتنت‌های این شرکت انگلیسی در زمینه دستگاه‌های اینترنت اشیاء هم به وفور استفاده می‌شود و در واقع کم و بیش رد پای آنها در هر گوشه‌ای از این کره خاکی به چشم می‌خورد.

همین نقش گسترده در صنعت چیپست باعث شده Arm چشم انویدیا را بگیرد و حاضر شود برای به چنگ آوردنش ۴۰ میلیارد دلار هزینه پرداخت کنند. Arm علی رغم داشتن ده‌ها مشتری مثل اپل، کوالکام، مدیاتک، سامسونگ و هواوی همیشه مثل سوییس بی طرفی خود را حفظ کرده و از قدرتش برای تضعیف یا تقویت یک طرف - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - استفاده نکرده است، حالا اما بسیاری نگرانند که پس از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - تصاحب آن توسط انویدیا دیگر خبری از این بی‌طرفی نباشد و به اهرم فشار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - کمپانی آمریکایی برای رسیدن به خواسته‌هایش بدل شود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران

با این حال برخی دیگر این نگرانی‌ها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - را به خاطر عدم همپوشانی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - کسب و کارهای Arm و انویدیا بی‌دلیل می‌دانند. به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - گفته آنها انویدیا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - در بازار موبایل حضور ندارد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - علی رغم چند تلاش ناموفق در گذشته اساسا پردازنده خاصی هم تولید نمی‌کند. در واقع این انویدیا است که از مجوزهای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - Arm استفاده می‌کند چون شرکت بریتانیایی دارای حق مالکیت فکری و طراحی چیپ GPU و واحد پردازش عصبی است و حتی با انویدیا در بازار دیتاسنتر رقابت می‌کند. حضور Arm البته در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - این زمینه‌ها چندان پررنگ نیست. دیگر تفاوت آنها به مدل کسب و کاری برمی‌گردد که در آن Arm بدون تولید فیزیکی تنها طراحی IP تراشه را می‌فروشد اما طرف دیگر چیپ‌ها را پس - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - از تولید به دست خریدار می‌رساند.

علی رغم این ادعا بزرگترین تهدیدی که در پس پرده این داد و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - ستد رخ می‌دهد ترکیب این دو قدرت با یک دیگر است. - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - همانطور که گفتیم حوزه‌های کاری آنها با هم فرق دارد و از اینرو انویدیا با خرید Arm وارد بازارهایی می‌شود که پیش از آن در حضور نداشته است. همانطور - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - که «جنسن هوانگ»، مدیرعامل انویدیا می‌گوید این معامله به آنها امکان گسترش پروژه‌های هوش مصنوعی به بسیاری از حوزه‌های دیگر را می‌دهد.

علاوه بر این آنها پس از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - مدت‌ها می‌توانند به رویای شکست خورده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - قدرت‌نمایی در زمینه پردازنده نیز جامه عمل بپوشانند. چنین قدرتی باعث نگرانی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - رقبای اصلی انویدیا از جمله اینتل و AMD و حتی دیگر مشتریان وفادار Arm می‌شود که به شکل محدودتر با انویدیا رقابت دارند. شاید این شرکت واقعا قصد کنار زدن اینتل را هم نداشته باشد اما - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - تردیدی نیست که تاثیری بلندمدت در کسب و کار تیم آبی برجای خواهد گذاشت و به همین خاطر جای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - تعجبی ندارد اگر اینتل با این داد و ستد مخالفت کند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران

اپل هم تا کنون به استفاده کارت‌های گرافیک یا پردازشگرهای گرافیکی انویدیا علاقه‌ای نشان نداده‌اند اما به تازگی در پردازنده پی‌سی به معماری Arm کوچ کرده‌اند. با توجه به سرمایه‌گذاری هنگفت اپل در سفارشی‌سازی معماری Arm برای آیفون و آیپد و یکپارچه‌سازی آنها با کامپیوترهای مک بعید است از تصمیم خود برگردند. با این حال باید منتظر ماند و دید پس از تصاحب Arm توسط انویدیا اپل چه واکنشی نشان خواهد داد.

این معامله از نظر ژئوپلتیکی هم تاثیر زیادی بر صنعت چیپست - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - چین خواهد داشت؛ صنعتی که همین حالا هم با چالش‌های بسیاری دست به گریبان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - است. Arm پس از ماجرای تحریم هواوی همکاری خود با «های سیلیکون»، زیر مجموعه نیمه هادی این شرکت را محدود کرد اما تصاحب کامل آن توسط شرکتی آمریکایی به هیچ عنوان باب میل پکن نیست و می‌تواند شرایط را از آنچه که هست تیره‌تر سازد. بنابراین بعید نیست رگولاتوری چین بر سر راه این قرارداد سنگ‌اندازی کند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران

گفتنی است با توجه به گستردگی دامنه کاری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - این دو شرکت آنها باید نظر موافق رگولاتوری‌ها در چندین کشور جلب کنند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - که احتمالا ۱۸ ماه طول خواهد کشید.

مساله فقط به چین محدود نیست و خود بریتانیا هم  Arm را تاجی بر سر صنعت فناوری خود می‌داند و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - حساسیت بی سابقه‌ای نسبت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - به فروش آن به کشوری دیگر نشان داده است. با این حال از آنجا که از ۴ سال قبل سافت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - بانک به عنوان گروهی ژاپنی کنترل Arm را دست دارد و انویدیا هم در حرکتی هوشمندانه یک مرکز تحقیق و توسعه مهم در بریتانیا بنا کرده؛ احتمالا این حساسیت مانع از انعقاد قرار داد نخواهد شد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران

از منظر فناوری مسائل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - متعدد دیگری را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - هم باید در نظر گرفت. برخی بر این باورند که پس از امضای قرارداد مشتریان Arm به سوی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - معماری چیپ متن باز RISC-V سوق پیدا می‌کنند که به چالشی برای Arm بدل می‌شود. هرچند تا کنون از این معماری بیشتر در میکروکنترلرهای سطح پایین استفاده شده که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - برای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - کسب و کار پی‌سی، موبایل و سرور Arm تهدیدی محسوب نمی‌شود اما در بلندمدت و با استفاده بیشتر از آن RISC-V می‌تواند به تهدیدی بزرگتر بدل شود.

موضوع دیگر به اثرگذاری این دو شرکت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - بر محصولات هم مربوط می‌شود. یکی از بزرگترین مزایای معماری Arm در پردازنده و پردازشگر گرافیکی کم مصرف بودن آنها است و این درحالی است که کارت‌های گرافیک انویدیا علی رغم خیره - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - قدرت خیره کننده از نظر صرفه جویی در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - مصرف انرژی اصلا شهرت خوبی ندارند.

ادغام آنها اما می‌تواند تجربه و دانش Arm در کاهش مصرف انرژی را به مهندسان انویدیا منتقل کرده به تولید نسل جدیدی از کارت ‌های گرافیک کارامد اما کم مصرف منجر شود. از طرف دیگر انویدیا هم می‌تواند دانشش را در اختیار طرف مقابل قرار داده و به ارتقای توان پردازش موبایل و پی‌سی کمک کند. شاید این سناریو کمی دور از دسترس به نظر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - برسد اما لپ‌تاپ‌هایی باریک و فوق العاده کم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - مصرفی را تصور کنید که با وزن کمتر از یک کیلوگرم توان اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و رندهای گرافیکی را داشته و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - در عین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - شارژدهی بسیار مطلوبی داشته باشند. البته از آنجا که این محصولات با دلار ۲۷ هزار تومانی از دسترس ما - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - ایرانی‌ها خارج است، بهتر است آنرا تصور هم نکنیم.

مزایای ترکیب - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - این دو قدرت به لپ‌تاپ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - محدود نمی‌شود و نوید توسعه پردازنده، پردازشگر گرافیکی، واحد پردازش - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالوس استان مازندران - عصبی و هوش مصنوعی را می‌دهد که صنایع خودروسازی، خانه هوشمند، رباتیک، هوافضا و حوزه‌های دیگر را از اساس دگرگون می‌سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone