🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21141.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی های غیر هوشمند نوکیا 125 و نوکیا 150 معرفی شدند

شرکت اچ ام دی گلوبال که چندی پیش امتیاز تولید تلفن همراه با برند فنلاندی نوکیا را خریداری کرد، روز گذشته دو گوشی غیرهوشمند جدید نوکیا 125 و نوکیا 150 را معرفی کرد. هر دوی ...

شرکت اچ ام دی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - گلوبال که چندی پیش امتیاز تولید تلفن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - همراه با برند فنلاندی نوکیا را خریداری کرد، روز گذشته دو گوشی غیرهوشمند جدید نوکیا 125 و نوکیا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - 150 را معرفی کرد. هر دوی این موبایل ها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - به نمایشگر ۲.۴ اینچی QVGA مجهز هستند و بدنه ای ساده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - یکدست از جنس پلی کربنات دارند که آنها را در برابر ضربه های روزمره مقاوم می کند و مهم ترین نکته اینکه باتری در نظر گرفته شده برای آنها دوام خوبی دارد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان

ظاهر و مشخصات این دو گوشی تقریبا شبیه به هم است و هر دویشان از پلتفرم سری 30 پلاس بهره می برند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - که نرم افزار انتخابی برای تلفن های غیرهوشمند نوکیاست. پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، جک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - هدفون ۳.۵ میلیمتری، بلوتوث و گیرنده رادیو FM از دیگر امکانات این گوشی ها محسوب می شود.

گوشی غیرهوشمند نوکیا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - 150 علاوه بر آنچه گفته شد دارای یک پلیر MP3 داخلی هم هست و یک دوربین اصلی VGA با فلش، درگاه کارت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - حافظه میکرو اس دی با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - قابلیت ارتقاء تا ۳۲ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - گیگابایت را هم باید به فهرست امکانات آن اضافه نمود. نوکیا 125 و نوکیا 150 دارای باتری قابل تعویض ۱۰۲۰ میلی آمپر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - ساعتی هستند که از طریق پورت میکرو یو اس بی شارژ می شود. این باتری در هر بار شارژ میتواند انرژی مورد نیاز برای ۱۹.۵ ساعت مکالمه یا ۲۳ روز استندبای را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - تامین نماید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان

اجرای بازی های کلاسیکی مانند اسنیک یا مار در زمره تنها آپشن های پیش روی دارندگان نوکیا 150 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - است. به لطف نمایشگر ۲.۴ اینچی و دکمه های فیزیکی بزرگ تعبیه شده روی بدنه این موبایل نیز ارسال پیام و شماره گیری با آن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - راحت تر از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تربت جام استان خراسان - قبل شده است.

نوکیا 125 در قالب رنگ های مشکی و سفید ساخته شده و با قیمت ۲۴ دلار به زودی به بازارهای جهانی عرضه می شود. نوکیا ۱۵۰ نیز سه آپشن رنگی قرمز، فیروزه ای و مشکی دارد و کمی گرانتر تمام می شود: ۲۹ دلار (۴۹۳ هزار تومان!).

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone