🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13988.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات گوشی میان رده هواوی نوا 8i پیش از موعد رونمایی فاش شد

هواوی در حال آماده‌سازی موبایل میان‌رده «نوا 8i» است و اکنون مشخصات اصلی مورد انتظار این گوشی پیش از عرضه رسمی مشخص شده است. وب‌سایت «playfuldroid»، به نقل از جلسه آنلاین هواوی می‌گوید میان رده نوا ...

هواوی در حال آماده‌سازی موبایل میان‌رده «نوا 8i» است - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران - و اکنون مشخصات اصلی مورد انتظار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران - این گوشی پیش از عرضه رسمی مشخص شده است.

وب‌سایت «playfuldroid»، به نقل از جلسه آنلاین هواوی می‌گوید میان رده نوا 8i هواوی احتمالا در بازار جنوب شرقی آسیا و کشورهای مالزی و فیلیپین عرضه می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که از آن به اشتراک گذاشته شده، طراحی دستگاه یادآور میت ۳۰ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران - پرو است و ظاهرا هواوی کاربران جوان را هدف قرار داده است.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران

نوا 8i از  نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD برخوردار خواهد بود که روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز روی نمایشگر آن دیده می‌شود. نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن Full HD و طیف رنگی DCI-P3 است و نسبت چشمگیر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران - به بدنه ۹۴.۷ درصدی را ارائه می‌کند. در مورد دوربین جلوی دستگاه هنوز هیچ مشخصاتی ارائه نشده است.

روی پنل پشتی گوشی مانند «هواوی میت ۳۰ پرو» شاهد یک ماژول دوربین دایره‌ای خواهیم بود. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، لنز فوق عرض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی در ماژول دوربین نوا 8i جای گرفته‌اند.

گوشی میان رده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران - هواوی از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران - سریع ۶۶ وات هواوی بهره خواهد برد. طبق - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران - ادعای هواوی، باتری این گوشی فقط در مدت زمان ۳۸ دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد.

نوا 8i هواوی به همراه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران - رابط کاربری EMUI 11 و سیستم عامل اندروید ۱۰ در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و همچنین آبی روانه بازار می‌شود و انتظار می‌رود تا هواوی بعدا سیستم عامل هارمونی را در دسترس این دستگاه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران - قرار دهد. در مورد زمان عرضه و همچنین قیمت این گوشی اطلاعات خاصی ارائه نشده است و همچنین هنوز - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران - هیچ تصویر رسمی از این دستگاه منتشر نشده است.

در این گزارش به وضوح عنوان شده است که این گوشی به جنوب شرقی آسیا خواهد آمد و انتظار نمی‌رود که در آینده‌ای نزدیک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ساری استان مازندران - راهی بازارهای اروپا یا هند شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone