🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29146.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ایرفون بی سیم پاوربیتس پرو معرفی شد؛ تلفیقی از فناوری بیتس و اپل

بیتس ساعاتی پیش از ایرفون بی سیم جدید خود به نام پاوربیتس پرو (Powerbeats Pro) رونمایی کرد. این ایرفون با کیفیت ۲۵۰ دلار قیمت دارد و از ماه می سال جاری (اردیبهشت ۹۸) روانه بازار سراسر دنیا ...

بیتس ساعاتی پیش از ایرفون بی سیم جدید خود به نام پاوربیتس پرو (Powerbeats Pro) رونمایی کرد. این ایرفون با کیفیت ۲۵۰ دلار قیمت دارد و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ماه می سال جاری (اردیبهشت ۹۸) روانه بازار سراسر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دنیا خواهد شد.

ایرفون پاوربیتس پرو برای سبک زندگی فعال و افراد ورزشکار طراحی شده. طراحی این دیوایس به گونه‌ای بوده که مثل یک قلاب، محکم و ثابت دور گوش‌های شما بنشیند و به لطف گوشی‌های نرم سیلیکونی تجربه‌ای لذت‌بخش از شنیدن موزیک را برایتان به ارمغان آورد.

ایرفون جدید بیتس - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ضد آب و عرق نیز هست و زمانی که از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید دیوایس را داخل محفظه‌اش بگذارید که توانایی شارژ بی‌‌سیم را برایتان فراهم می‌کند. اما نکته قابل توجه در مورد این ایرفون، استفاده از آخرین نسخه چیپ H1 شرکت اپل است که در نسل دوم ایرپاد به کار رفته. چیپ H1 تضمین می‌کند که نسبت به چیپ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قدیمی‌تر W1، ارتباط سریع‌تر و پایدارتری را در گوش دادن موسیقی با پاوربیتس پرو تجربه خواهید کرد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان

همچنین این چیپ امکان استفاده از فرمان صوتی «هی سیری» را هم برایتان فراهم می‌سازد. هر چند که پاوربیتس پرو صرفا برای اتصال به محصولات شرکت اپل طراحی نشده و می‌توان میان آن و تجهیزات جانبی هوشمند از برندهای دیگر هم ارتباط برقرار کرد.

درست مثل ایرپادهای اپل، پاوربیتس پرو طوری طراحی شده که وقتی آن را روی گوش‌تان می‌گذارید به طور خودکار شروع به پخش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - صدا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کند و با برداشتن، صدا قطع شود. هر کدام از اسپیکرهای این ایرفون به دکمه‌های فیزیکی برای کنترل - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - صدا مجهز هستند و می‌توانید در صورت تمایل پخش صدا را فقط به یکی از آن‌ها محدود سازید.

به ادعای بیتس، ایرفون جدید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌تواند با هر بار شارژ 9 ساعت به طور مداوم به پخش موسیقی بپردازد و همراه با کیس شارژ این میزان به 24 - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ساعت می‌رسد. خود کیس از طریق کانکتور لایتنینگ شارژ می‌شود، اما در صورت تمایل می‌توانید کابل لایتنینگ را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هم به آن متصل کرده و از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - طریق تبدیل دیوایس اندرویدی خود را هم به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این ایرفون متصل نمایید.

ایرفون پاوربیتس پرو در چهار رنگ سفید عاجی، سبز، سرمه‌ای و مشکی روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشهن نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام حالتون خوبه؟ سایت ***** کولر گازی تراست TMFS-50H شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone