🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28803.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

توضیح جهرمی درباه ماجرای حذف و بازگشت بسته‌های بلند مدت اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نشست صبح امروز، حذف بسته‌های اینترنتی بلند مدت را خلاف توافق این وزارتخانه با اپراتورها دانست و گفت درصورتیکه اپراتورها تغییری در بسته‌ها ایجاد کنند ما در کمیسیون ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - حاشیه نشست صبح امروز، حذف بسته‌های اینترنتی بلند مدت را خلاف توافق - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - این وزارتخانه با اپراتورها دانست و گفت درصورتیکه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - اپراتورها تغییری در بسته‌ها ایجاد کنند ما در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سکوت نخواهیم کرد.

به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - گزارش دیجیاتو در نشست سالانه هیات عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای «محمدجواد آذری جهرمی» در جمع خبرنگاران درباره‌ دلیل دستور به بازگشت بسته‌های اینترنت بلندمدت اپراتورها که چند روز قبل حذف شده بودند، توضیح داد:

«در جلسه‌ای که با اپراتورها داشتیم هماهنگی شد که اپراتورها به جای افزایش تعرفه مدیریت هزینه را در پیش بگیرند. در تلاطم اقتصادی ما نباید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - صرفاً هزینه را از جیب مردم برداریم، هزینه تبلیغاتشان را کاهش دهند، اقتصاد اشتراکی را ترویج دهند، ۱۰ قلم استخراج شد که حجم صرفه‌جویی در اپراتورها رخ می‌داد. ما - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - توافق کردیم دیگر تغییری نباشد که فرآیند صرفه‌جویی‌های اقتصادی را ببینیم و بعد تصمیم بگیریم.»

به گفته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - جهرمی حذف این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - بسته‌ها خلاف توافق صورت گرفته یعنی مدیریت هزینه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - به جای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - افزایش تعرفه بود: «به همین دلیل به آن‌ها گفتیم بسته‌ها را برگردانند. البته طبیعتاً اپراتورها الان هم می‌توانند بسته‌ها را دست بزنند اما این را هم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - بدانند که ما در قبال این تغییرات در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سکوت نمی‌کنیم.»

آذری جهرمی در پاسخ به این‌که آیا با افزایش قیمت تمامی کالاها در سبد خانوار، ثابت ماندن قیمت اینترنت منطقی است، پاسخ داد بحث مقرون به صرفه‌بودن استفاده در قبال ارزان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - بودن استفاده است. جهرمی باور دارد که اگر می‌خواهیم ICT - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - رشد و توسعه پیدا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - کند، هزینه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شیرگاه استان مازندران - خدمات ICT باید متناسب با جیب مردم باشد:

«آن زمان که مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بودم، درآمد شرکت را ۶۳۰ میلیارد تومان کاهش دادیم اما این موضوع منجر به افزایش میزان استفاده مردم شد که درنتیجه زیرساخت هم متضرر نشد و بازار هم رشد کرد. اگر ما به سهم هزینه ICT در سبد خانوار توجه نکنیم، نتیجه‌اش این می‌شود که به حقوق شهروندی احترام نمی‌گذاریم.»

وی هم‌چنین در پاسخ به این‌که آیا اپراتورهای ثابت و همراه از تعرفه‌های کنونی ناراضی هستند یا خیر، عنوان کرد که در حال حاضر تعرفه کف قیمت رعایت می‌شود و آن‌ها مشکلی با این قضیه ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone