🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28801.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

زمان خداحافظی با پیام‌رسان Allo فرا رسید؛ چگونه از پیام‌هایمان بکاپ بگیریم؟

همانطور که از سال گذشته اعلام شده بود، بالاخره زمان خداحافظی با اپلیکیشن Allo فرا رسید؛ پیام‌رسان گوگل که با هدف رقابت با بزرگانی همچون واتس اپ پا به عرصه گذاشته بود اما در نهایت ...

همانطور که از سال گذشته اعلام شده بود، بالاخره زمان خداحافظی با اپلیکیشن Allo فرا رسید؛ پیام‌رسان گوگل که با هدف رقابت با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - بزرگانی همچون واتس اپ پا به عرصه گذاشته بود اما در نهایت شکستی تلخ سرنوشتش را رقم زد.

گوگل به دلیل نارضایتی از عملکرد این پیام‌رسان، دسامبر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - سال گذشته رسما اعلام کرد که حوالی ماه مارس سال 2019 خدمت‌رسانی از طریق این اپلیکیشن را متوقف خواهد کرد. ساعاتی پیش، بالاخره روز موعود فرا رسید و گوگل با اعلام خبر بازنشستگی Allo در وبسایت این پیام‌رسان کاربرانش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - را به تهیه پشتیبان از پیام‌های خود در این سرویس دعوت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - نمود.

با شکست Allo در رسیدن به هدف‌های در نظر گرفته شده، گوگل می‌خواهد که بخشی از قابلیت‌های خوب آن را به اپلیکیشن پیام‌رسان دیگر خود یعنی Android Messages منتقل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - کند که در حال حاضر پیام‌رسان پیش‌فرض نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید محسوب می‌شود.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس

در حال حاضر بعضی قابلیت‌ها مثل پاسخ‌های هوشمند و پشتیبانی از دسکتاپ به Android Messages منتقل شده و احتمالا در آینده ویژگی‌هایی مثل گفتگوی گروهی هم به این قابلیت‌ها اضافه شوند.

گوگل اعلام کرده که از تاریخ دوازدهم مارس، دیگر هیچ آپدیتی برای Allo - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - منتشر نخواهد کرد و به پشتیبانی فنی از این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - پیام‌رسان خاتمه خواهد داد. با این وجود، برای کاربرانی که تا پیش از این از Allo استفاده می‌کردند راهکاری ارائه کرده که بتوانند از پیام‌های رد و بدل شده در محیط این اپ نسخه پشتیبان تهیه کنند.

برای این کار، لازم است آخرین نسخه Allo را از گوگل پلی و اپ استور دریافت نمایید. سپس وارد Settings و بخش Chat شده و از گوشه بالا و سمت راست، از گزینه‌های Export برای دریافت خروجی استفاده کنید.

در این قسمت دو گزینه برای تهیه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - خروجی از پیام‌ها و فایل‌های مولتی مدیا دیده می‌شود که می‌توانید با اشاره روی آن‌ها، پشتیبان‌ها را در قالب یک فایل فشرده ZIP دریافت نمایید.

- تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاد آفرید نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام وقت بخیر میشه بگید شما دور و بر بالا فسا طرح تعویض مایکروفر جنرال الکتریک قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در بالا شهر فسا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone