🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  5. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45017.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

آشنایی با بهترین دستورات IFTTT برای اتوماسیون کارها در اندروید

IFTTT (مخفف کلمه If This Then That) سرویسی است که به کمک آن بسیاری از مسائل مربوط به رایانه، فضای آنلاین و دیوایس های همراه به صورت خودکار انجام می پذیرند. به عبارت دیگر آنچه که می توانید با ...

IFTTT (مخفف کلمه If This Then That) سرویسی است که به کمک آن بسیاری از مسائل مربوط به رایانه، فضای آنلاین و دیوایس های همراه به صورت خودکار انجام می پذیرند. به عبارت دیگر آنچه که می توانید با این سرویس انجام دهید، ایجاد دستورات و اجرای اقدامات خودکار به هنگام - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رخ دادن یک رویداد است.

خبر خوش آن که IFTTT از دیوایس های اندرویدی پشتیبانی کرده و می توانید از دستورات آماده استفاده کنید و یا گزینه های مختص به خود را بسازید. پیش از هر چیزی باید اپلیکیشن IFTTT را روی دیوایس اندرویدی خود نصب و سپس یک حساب کاربری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در آن بسازید.

در ادامه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این مطلب به برخی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دستوراتی که برای دیوایس های اندرویدی در دسترس است نگاهی انداخته ایم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین دستورات IFTTT برای اتوماسیون کارها در اندروید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آشنا شویم.

امور مربوط به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Wi-Fi

دو دستوری که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جمله دستوراتی هستند که می توانند اتصالات بی سیم موجود روی دستگاه شما را بهینه سازی نمایند. دستور العمل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های موجود به منظور اتصال و یا قطع اتصال از شبکه وای فای بر اساس موقعیت مکانی تدارک دیده شده اند. البته این دستورات را برای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پارامترهایی چون روز و شب، زمان های مختلف و رویدادهای خاص نیز تنظیم کرد.

خاموش کردن اتصال وای فای به هنگام ترک خانه برای ذخیره کردن شارژ دیوایس

این دستور هر گاه اپلیکیشن IFTTT متوجه شود که خانه را ترک کرده اید اقدام به خاموش کردن اتصال وای فای دستگاه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شما می کند. به همین دلیل باید موقعیت مکانی خانه خود را نیز در طول پیکربندی این دستور تنظیم نمایید.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

روشن کردن اتصال وای فای هنگامی که در خانه حضور دارید

این دستور - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هر گاه اپلیکیشن IFTTT متوجه شود که در خانه حضور دارید اقدام به روشن کردن اتصال وای فای دستگاه شما - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کند. Location ممکن است از اتصال دیتا، شبکه GPS و یا وای فای برای تعیین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - موقعیت مکانی استفاده کند. برای پیکربندی موقعیت مکانی خود در این دستور به سادگی محل خانه خود - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را روی نقشه مشخص نمایید.

امور مربوط به حالت های Muting / Silent

دستورات زیر وضعیت قطع صدای دستگاه را تغییر داده و یا حالت هایی چون سکوت را فعال می کنند.

Mute کردن صدای دستگاه اندرویدی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با رسیدن به محل کار:

برای برخورداری از این دستور باید به هنگام پیکربندی آن موقعیت مکانی محل کار خود را مشخص کنید. پس از آن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - متوجه خواهید شد که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پس از رسیدن به محل کار، صدای دستگاه اندرویدی تان به صورت خودکار قطع خواهد شد.

خارج کردن صدای دستگاه اندرویدی از حالت Mute پس از ترک محل کار:

این دستور دقیقاً نقطه مقابل دستور قبلی است. با پیکربندی دستور مذکور پس از ترک محل کار خود، دیوایس همراهتان از حالت Mute خارج می شود.

Mute کردن صدای دستگاه اندرویدی پس از ترک خانه:

این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دستور صدای تلفن هوشمند اندرویدی تان را پس از ترک خانه به صورت خودکار قطع می کند. در طول پیکردبندی این دستور لازم است تا موقعیت مکانی خانه خود را مشخص کنید.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

خارج کردن صدای دستگاه اندرویدی از حالت Mute با رسیدن به خانه:

این دستور دقیقاً نقطه مقابل دستور قبل است. پس - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از رسیدن به خانه اپلیکیشن IFTTT به صورت خودکار اقدام به خارج کردن صدای تلفن هوشمندتان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از حالت Mute می کند.

Mute کردن صدای دستگاه اندرویدی به هنگام - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواب:

اگر به هنگام خواب دلتان نمی خواهد  تماس های گاه و بی گاه مزاحمتان شوند می توانید از این دستور کاربردی استفاده نمایید. می توانید دستور مذکور را برای ساعت های مختلف زمان بندی نمایید اما بهترین ساعت ممکن زمانی است که به خواب می روید. پس از رسیدن به ساعت مورد نظر این دستور به صورت خودکار اقدام به Mute کردن دستگاه شما می کند.

خارج کردن صدای دستگاه اندرویدی از حالت Mute پس از به صدا در آمدن زنگ صبحگاهی:

این دستور دقیقاً نقطه مقابل دستور قبل است. پس از به صدا در آمدن زنگ صبحگاهی اپلیکیشن IFTTT به صورت خودکار اقدام به خارج کردن صدای تلفن هوشمندتان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از حالت Mute می کند.

دستورات کاربردی دیگر

نادیده گرفتن حالت Mute به هنگام تماس پشت سر هم اشخاص مهم:

دیوایس اندرویدی خود را به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گونه ای پیکربندی کنید که صدای زنگ دستگاه پس از تماس شخصی مهم به صورت خودکار از حالت Mute خارج شود. در این حالت اگر آن شخص برای دومین بار با شما تماس بگیرد، صدای هشدار فعال شده و شما متوجه تماس فرد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می شوید. توجه داشته باشید که این قابلیت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تمامی تماس ها فعال خواهد شد.

ثبت کردن میزان ساعت کار با استفاده از شبکه وای فای:

این دستور میزات ساعاتی که مشغول کار کردن بوده اید را با استفاده از شبکه وای فای ثبت می کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

ساختن دستورات مختص به خود

بد نیست بدانید که قادر هستید دستور مختص به خود را در سرویس IFTTT ایجاد کنید. پیش از هرچیزی برای شروع به این لینک بروید. کل فرآیند ایجاد دستورات دلخواه در 6 مرحله آسان خلاصه می شود.

1- انتخاب یک سرویس: اندروید را به عنوان سرویس انتخاب کنید.

2- یک عامل اجرایی انتخاب کنید: IFTTT در مجموع از 8 عامل اجرایی (Trigger) پشتیبانی می کند:

  • وصل شدن یه یک دیوایس بلوتوث
  • قطع شدن از یک دیوایس بلوتوث
  • وصل شدن به هر شبکه وای فای
  • قطع شدن از هر شبکه وای فای
  • وصل شدن یا قطع شدن از هر شبکه وای فای
  • وصل شدن به یک شبکه وای فای خاص
  • قطع شدن از یک شبکه وای فای خاص
  • وصل شدن یا قطع شدن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از یک شبکه وای فای خاص

2- یک سرویس عملیاتی انتخاب کنید: عملیات مورد نظر خود را از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فهرست سرویس های پشتیبانی شده انتخاب نمایید. به عنوان مثال می توانید گزینه هایی چون ارسال پیامک به یک فرد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشخص، قطع کردن صدای دیوایس، پخش موسیقی، به روز رسانی تصویر پس زمینه دستگاه و... را از طریق این سرویس انتخاب کنید.

3- عملیات مورد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نظر خود را ایجاد کنید: اقداماتی که توسط سرویس انتخابی شما پشتیبانی می شوند در این جا ذکر شده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اند.

4- فیلدهای عملیات مورد نظر را تکمیل کنید: اگر به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پیکربندی بیشتر نیاز دارید این کار را می توانید در این جا انجام دهید. به عنوان مثال اگر عمل قطع صدای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تلفن هوشمند را انتخاب نمایید، قادر هستید قابلیت خاموش یا روشن شدن ویبره دستگاه را نیز برای آن برگزینید.

5- مراحل طی شده را بررسی کنید: دستور - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - العمل ایجاد شده را بررسی کنید و پس از آن روی دکمه Finish ضربه بزنید.

در مرحله اول نیازی نیست دیوایس اندرویدی خود را به عنوان سرویس انتخاب کنید. همچنین می توانید سایر خدمات چون موقعیت مکانی، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آب و هوا، Fitbit را انتخاب و دیوایس اندرویدی خود را تنها به عنوان سرویس عملیاتی در مرحله 3 برگزینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone