🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  4. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45018.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ فریب اسکنر عنبیه چشم گلکسی اس 8 را غیر محتمل می داند

پیش تر گفتیم که گروهی از هکرهای آلمانی موفق شده اند با اعمال ترفندی از سد اسکنر عنبیه چشم موبایل تازه وارد گلکسی اس 8 سامسونگ عبور کنند. حال پس از گذشت چند روز کمپانی کره ای دوباره ...

پیش تر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گفتیم که گروهی از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هکرهای آلمانی موفق شده اند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با اعمال ترفندی از سد اسکنر عنبیه چشم موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تازه وارد گلکسی اس 8 سامسونگ عبور کنند. حال پس از گذشت چند روز کمپانی کره ای دوباره به این خبر واکنش نشان داده و آن را غیر محتمل دانسته است.

سادگی انجام چنین هکی برای دسترسی به اطلاعات درون موبایل شما می تواند نگران کننده باشد

آلمانی ها در ویدیوی خود نشان دادند که می توان با قرار دادن تصویر مادون قرمز چشم انسان در پشت یک لنز چشمی قفل کهکشانی جدید سامسونگ را گشود. سادگی انجام چنین روشی برای دسترسی به اطلاعات درون موبایل شما می تواند نگران کننده باشد، به خصوص که این قابلیت یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغاتی سامسونگ برای متمایز ساختن پرچمداران جدید خود نسبت به رقبا به شمار می آید.

نخستین واکنش کمپانی کره ای این بود که آنها به طور کامل از امنیت این اسکنر اطمینان دارند و پیش از عرضه انواع مختلف آزمایش ها را بر روی آن به انجام رسانده اند، ضمن این که متخصصین این شرکت به طور مستمر در حال تلاش برای یافتن معایب و رفع آنها هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

حالا یکی از سخنگویان سامسونگ در مصاحبه با یک نشریه ای کره ای مدعی شده که روش هکرهای آلمانی برای دور زدن سنسور عنبیه چشم موبایل گلکسی اس - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 8 غیر واقع گرایانه بوده و احتمال وقوع آن در شرایط طبیعی بسیار کم است.

«برای این کار نیاز به دوربینی دارید که تصویری مادون قرمز از چشم فرد بگیرد. چنین دوربینی دیگر در بازار وجود ندارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شما همچنین می بایست که تصویر عنبیه چشم کاربر را در اختیار داشته باشید و موبایل او را نیز به سرقت ببرید. احتمال وقوع تمام این سناریو بسیار کم است.»

در این میان سخنگوی هکرهای آلمانی مدعی شده که در اختیار داشتن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصویری با وضوح و رزولوشن بالا از چشم کاربر نیز برای گول زدن اسکنر عنبیه چشم کفایت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کند. باید این ادعا تا چه به واقعیت نزدیک است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone