تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32826.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

فرود دستگاه مشکوک ناسا در نزدیکی محل اقامت ترامپ

فرود بسته ای مشکوک در نزدیکی باشگاه گلف دونالد ترامپ ماموران امنیتی آمریکا را به واکنش واداشت. دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اخیرا برای استراحت و بازی گلف به نیوجرزی رفته است اما روز گذشته ...

فرود بسته ای مشکوک در نزدیکی باشگاه گلف دونالد ترامپ ماموران امنیتی آمریکا را به واکنش واداشت.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اخیرا برای استراحت و بازی گلف به نیوجرزی رفته است اما روز گذشته بسته ای مشکوک که به پاراشوت متصل شده بود و صدای عجیبی از آن شنیده می شد، در نزدیکی محل اقامت وی فرود آمد.

پیام عجیبی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که روی این بسته نوشته شده بود تردیدها در مورد سوء قصد به جان رئیس جمهور را آمریکا را بیش از پیش افزایش داد:

این یک ابزار تحقیقات - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جوی ناسا است و بمب نیست. اگر این ابزار در نزدیکی محل اقامت رئیس جمهور فرود آمد ما - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در ناسا برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

این پیام باعث شد «واحد ویژه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بمب نیوجرزی» به محل اعزام شود اما ماموران پس از بررسی بسته متوجه چیز مشکوکی نشدند. پس از انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که بسته مذکور واقعا به ناسا تعلق داشته و پیام مذکور هم توسط یکی از کارآموزان تابستانی این سازمان نوشته شده است.تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربیناسا در واکنش به این رویداد اعلام کرده که این بسته در چارچوب تحقیقات اقلیمی و برای بررسی ازون مورد استفاده قرار گرفته و دانش آموز هم مذکور هم با نوشتن این پیام عجیب - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روی دستگاه قصد خرابکاری نداشته است.

پلیس محلی تاکید کرده که این دومین بسته ای است که در محل مذکور فرود می آید اما محققان بابت این مشکل عذرخواهی کرده اند و از اینرو تحت تعقیب قضایی قرار نخواهند گرفت. با این حال سازمان فضایی ناسا کارآموزی را که مسبب این قضیه بود از تحقیقات کنار گذاشته است.

ترامپ در روزهای اخیر از دیدار با تیم کوک، مدیرعامل اپل خبر داده بود که طی آن به نگرانی هایی کوپرتینویی ها از عواقب جنگ تجاری بین آمریکا و چین و احتمال تاثیر آن بر افزایش قیمت آیفون پرداخته می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone