🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29228.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار ZTE اکسون اس دوربین کشویی خواهد داشت

به تازگی رندر‌هایی از پرچمدار بعدی شرکت ZTE منتشر شده که نشان می دهد این موبایل از یک دوربین کشویی بهره خواهد برد. بدین صورت که کاربر مجبور می‌شود برای عکس برداری با ZTE اکسون ...

به تازگی رندر‌هایی از پرچمدار بعدی شرکت ZTE منتشر شده که نشان می دهد این موبایل از یک دوربین کشویی بهره خواهد برد. بدین صورت که کاربر مجبور می‌شود برای عکس برداری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - با ZTE اکسون اس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - لبه کناری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - آن را به بیرون بکشد تا دوربین‌ها را مشاهده کند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران

این دوربین کشویی بر عکس بسیاری از دوربین های جهنده قبلی، به صورت افقی بیرون می‌آید تا کاربر بتواند بدین شکل از دوربین‌ها استفاده کند. بر اساس رندر‌های منتشر شده توسط وبسایت Notebook Italia، یک آرایه دوربین سه گانه در بدنه‌ی پشتی و پایین این دوربین کشویی قرار می‌گیرد اما در سمت جلو و بالای آن دو لنز در کنار هم نقش دوربین سلفی را ایفا خواهند کرد.

طی سال گذشته تولیدگنندگان موبایل روش‌های زیادی نظیر حفره، بریدگی قطره‌ای و حتی دوربین جهنده را بکار بردند - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - تا نسبت نمایشگر به بدنه‌ی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - بالاتری برای تلفن‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - هوشمند به ارمغان آورند. با این وجود ZTE جزو اولین شرکت‌هایست که سراغ دوربین کشویی رفته و چنین روشی را به صورت افقی بکار برده است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران

مشخص است که این شرکت با انتخاب چنین روشی، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - طراحی زیباتر را به کارآمدی دوربین‌هایش ترجیح داده چرا که مشخصاً این طرح با از بین بردن حفره‌ها، بریدگی‌ها - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - و حتی کمتر کردن حاشیه‌ها می‌تواند اولین گوشی با نمایشگر تمام صفحه‌ای و لبه به لبه واقعی را به ارمغان - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - آورد.

گزارش شده که دوربین سه گانه اصلی این موبایل از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - سنسور اصلی، یک حسگر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - ۱۹ مگاپیکسلی عریض و لنز دیگری تشکیل می‌شود که مورد آخر می‌تواند زوم اپتیکال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - ۵ برابری را ممکن کند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران

بر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - اساس رندر‌های منتشر شده احتمال دارد که یکی از این لنز‌ها، گشودگی دریچه قابل تنظیم f/1.7-2.4 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - داشته باشد و سنسور دیگر از اپرچر f/3.8 برخوردار باشد.

رندر دیگری از ZTE اکسون اس منتشر شده که نشان می‌دهد این موبایل از یک نمایشگر اولد بهره می‌برد و توانایی پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی یا 5G را دارد. این مسئله عجیبی نیست چرا که ماه گذشته گوشی اکسون 10 پرو 5G معرفی شده است.

هنوز مشخصات دیگری اعم از زمان عرضه و قیمت این موبایل منتشر نشده و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - فعلاً باید منتظر خبر‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - دیگری از این موبایل باشیم تا مشخص شود دوربین کشویی بکار رفته در ZTE اکسون اس توانایی و کارایی لازم را دارد یا اینکه تنها - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - رندر زیبای دیگری است که با محصول اصلی تفاوت دارد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone