🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17369.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آمازون اکو استودیو در صدر رده‌بندی جدید DxOMark برای اسپیکرهای بی‌سیم

سایت DxOMark به تازگی شروع به بررسی اسپیکرهای بی‌سیم کرده و برای این بخش نام «DxOMark Speaker» را انتخاب کرده است. حالا شاهد انتشار نتایج بررسی‌های این بخش هستیم. در حال حاضر DxOMark Speaker از ...

سایت DxOMark به تازگی شروع به بررسی اسپیکرهای بی‌سیم کرده و برای این بخش نام «DxOMark Speaker» را انتخاب کرده است. حالا شاهد انتشار نتایج بررسی‌های این بخش هستیم.

در حال حاضر DxOMark Speaker از نظر قیمتی دارای دو بخش است که یکی از آن‌ها با نام «ضروری» شناخته می‌شود و مخصوص - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس - اسپیکرها با قیمت کمتر از ۲۰۰ یورو است. بخش بعدی «پیشرفته» نام دارد که در آن اسپیکرهای بی‌سیم با محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۴۹۹ یورو مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در آینده دسته سومی به نام «پریمیوم» به این بخش اضافه خواهد شد که شامل محصولات با قیمت بالاتر از ۴۹۹ دلار می‌شود. DxOMark قیمت‌ها را بر اساس قیمت اولیه آن‌ها در هنگام عرضه در بازار اروپا درنظر گرفته است. محصولاتی که در این قاره برای فروش عرضه نشوند، قیمت دلاری آن‌ها به یورو تبدیل می‌شوند.

امتیازدهی اسپیکرهای بی‌سیم شامل ۵ زیرمجموعه می‌شود:

  • رنگ صدا: بررسی عملکرد اسپیکر در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس - تولید صدا
  • دینامیک: بررسی عملکرد اسپیکر در تولید سطح انرژی صدا
  • صدای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس - فضایی: بررسی عملکرد اسپیکر در تولید صدای استریو در تمام جهات
  • حجم صدا: بررسی حداکثر بلندی صدا و عملکرد آن در زمینه نرمی افزایش و کاهش صدا
  • مصنوعات: بررسی تغییر صدای منبع در هنگام پخش

در بخش اسپیکرهای بی‌سیم ضروری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس - شاهد قرارگیری آمازون اکو استودیو با امتیاز ۱۲۴ در صدر هستیم و در رتبه دوم اسپیکر شیائومی می اسمارت اسپیکر اچ‌دی با امتیاز ۱۰۹ به چشم می‌خورد. در رتبه سوم اسپیکر بی‌سیم شیائومی می اسمارت اسپیکر باتری ادیشن قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر  داراب استان فارس

در بخش اسپیکرهای پیشرفته، محصول شرکت هارمن کاردن به نام «Citation 200» با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس - امتیاز ۱۴۷ در صدر قرار گرفته و در مقام دوم نیز اسپیکر بی‌سیم گوگل هوم مکس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس - با امتیاز ۱۴۵ حضور پیدا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس - کرده. در رتبه سوم این لیست سونوس وان با امتیاز ۱۳۰ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس - به چشم می‌خورد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر  داراب استان فارس

DxOMark در ماه‌های اخیر فعالیت‌های خود را افزایش داده و اخیرا نیز شروع به بررسی نمایشگر گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس - هوشمند کرده که گلکسی نوت ۲۰ اولترا در صدر آن به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر داراب استان فارس - چشم می‌خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone