🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17376.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

جریمه ماسک نزدن اعلام شد؛ خودروهای تک سرنشین جریمه نمیشوند

چندی پیش سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص جریمه ماسک نزدن در خودروها اعلام کرد که این موضوع تخلف بوده و پلیس به نیت پیشگیری و مراقبت در مقابل ویروس کرونا افرادی را ...

چندی پیش سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص جریمه ماسک نزدن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نوشهر استان مازندران - در خودروها اعلام کرد که این موضوع تخلف بوده و پلیس به نیت پیشگیری و مراقبت در مقابل ویروس کرونا افرادی را که در خودرو از ماسک استفاده نمی‌کنند جریمه می‌کند.

در همین رابطه فرمانده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نوشهر استان مازندران - عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران توضیح داد: «جریمه ماسک نزدن شامل افرادی که همراه خانواده در خودرو شخصی هستند نمی شود و این جرایم شامل خودروهای مسافربری عمومی است.»

علیرضا زالی در حاشیه نشست تجلیل از مدافعان عرصه سلامت  اظهار کرد: «استفاده از ماسک برای خودروی تک سرنشین نیاز نیست، اما اگر افراد بخواهند از خودرو پیاده شده و وارد اجتماع شوند، باید ماسک بزنند.»

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نوشهر استان مازندران

وی گفت: «زدن ماسک برای سرنشینان و رانندگان تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی و تاکسی‌های اینترنتی و همچنین مترو و اتوبوس لازم و ضروری است و اگر ماسک نزنند خودرو جریمه می‌شود.»

زالی همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: «نیروی انتظامی در این روزهای کرونایی همیشه در کنار کادر درمانی و پزشکی بوده است - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نوشهر استان مازندران - و در روزهای آغازین با کشفیاتی که در خصوص ماسک و دستکش و الکل حاصل شد کمک خیلی زیادی به وزارت بهداشت کرد.»

به  گفته فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا پلیس در صدد است که نقاط - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نوشهر استان مازندران - پرخطر و قرمز را در پایتخت شناسایی و برای آن‌ها هدف گذاری کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone